zapytanie 8

docZałącznik_nr_1_cz.8.doc64.5 KB

Znak sprawy:ZSMK.230.20.2019

Pyskowice, dnia 2 grudnia 2019 r.

               

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

ZESPÓŁ SZKÓŁ IM. MARII KONOPNICKIEJ W PYSKOWICACH,

44-120 Pyskowice, ul. St. Wyszyńskiego 37  

zaprasza

do składania ofert cenowych w ramach procedury rozeznania cen o nazwie: Wyposażenie pracowni logistycznej w Zespole Szkół im. Marii Konopnickiej w Pyskowicach_cz.8

NAZWA I ADRES SZKOŁY:

Zespół Szkół im. Marii Konopnickiej w Pyskowicach

  1. Kard. St. Wyszyńskiego 37

44-120 Pyskowice

telefon/fax: 32 233-25-96

mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Strona internetowa Zamawiającego: www.zsmk.edu.pl

godz. pracy: od poniedziałku do piątku 7.30 – 15.30

1.Szczegółowy zakres rozeznania cenowego obejmuje :

  1. Przedmiotem rozeznania cenowego jest zakup:

Oprogramowania Comarch ERP Optima Licencja (instalacja) na 15 stanowiskach komputerowych.

Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części.

  1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, oryginalnie zapakowany, wolny od wad i nie noszący znamion użytkowania.
  1. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres oferowany przez producenta nie krótszy jednak niż minimum 12 miesięcy od dnia odbioru dostawy.
  2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego, koszt dostawy winien być wliczony w przedstawianą ofertę.

2.Wymagany termin realizacji zamówienia: nie dłużej niż 2 tygodnie od daty złożenia zamówienia.

  1. Informacje dotyczące gwarancji lub przeniesienia praw autorskich: jak w pkt 1.4

4.Informacje o szczególnych wymaganiach związanych z realizacją przedmiotu realizacji zamówienia np. utrudnienia bądź szczególna ostrożność przy realizacji zamówienia (jeśli dotyczy) – nie dotyczy.

  1. Istotne dla zamawiającego postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy lub określenie dokumentów, które będą wymagane od Oferenta przed podpisaniem umowy: nie dotyczy.
  2. 6. Opis sposobu obliczenia ceny.
  3. Cenę oferty należy podać w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
  4. Łączna cena każdej części zamówienia musi obejmować cały zakres danej części. Cena oferty musi być określona w PLN, podana jako cena brutto.
  5. W zaoferowanej cenie realizacji zamówienia muszą być zawarte wszelkie opłaty, podatki, cła, koszty transportu w tym koszty transportu lub dostarczenia zamówienia do szkoły.
  6. Termin i sposób składania ofert.
  7. Oferty należy składać do dnia 9 grudnia 2019 r. do godz. 15:00 w siedzibie ZSMK w Pyskowicach lub przesłać za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub poczty elektronicznej na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
  8. W przypadku złożenia oferty po terminie Zamawiający niezwłocznie zawiadomi Oferenta o złożeniu oferty po terminie oraz zwróci ofertę
  9. Kryteria oceny ofert: Przy wyborze oferty ZSMK w Pyskowicach będzie kierował się kryterium ceny
  10. Informacje dodatkowe:
  11. Osoba uprawniona do kontaktów : Lidia Klubińska, telefon/fax: 32 233-25-96, mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  12. Postępowanie może zostać zamknięte bez dokonania wyboru, w szczególności w przypadku, gdy oferta najkorzystniejsza, przekracza kwotę jaką można przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, postępowanie może zostać zamknięte bez wybrania którejkolwiek oferty.
  13. Każdy podmiot może złożyć tylko jedną ofertę dla każdej części zapytania.

ZAŁĄCZNIKI

ZAŁĄCZNIK NR 1_ FORMULARZ CENOWY

Data: 2 grudnia 2019                                                     Sporządził: Zuzanna Kulak

Zatwierdził: Edyta Mierzwa

 zapytanie 7

 docZałącznik_nr_1_cz.7.doc68 KB

Znak sprawy:ZSMK.230.19.2019

Pyskowice, dnia 2 grudnia 2019 r.

               

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

ZESPÓŁ SZKÓŁ IM. MARII KONOPNICKIEJ W PYSKOWICACH,

44-120 Pyskowice, ul. St. Wyszyńskiego 37  

zaprasza

do składania ofert cenowych w ramach procedury rozeznania cen o nazwie: Wyposażenie pracowni logistycznej w Zespole Szkół im. Marii Konopnickiej w Pyskowicach_cz.7

NAZWA I ADRES SZKOŁY:

Zespół Szkół im. Marii Konopnickiej w Pyskowicach

  1. Kard. St. Wyszyńskiego 37

44-120 Pyskowice

telefon/fax: 32 233-25-96

mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Strona internetowa Zamawiającego: www.zsmk.edu.pl

godz. pracy: od poniedziałku do piątku 7.30 – 15.30

1.Szczegółowy zakres rozeznania cenowego obejmuje :

  1. Przedmiotem rozeznania cenowego jest zakup:
  2. a) Logistyka cz.1 (1 sztuka – zestaw 26 plansz)
  3. b) Logistyka cz.2 (1 sztuka – zestaw 26 plansz)

Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części.

  1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, oryginalnie zapakowany, wolny od wad i nie noszący znamion użytkowania.
  1. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres oferowany przez producenta nie krótszy jednak niż minimum 12 miesięcy od dnia odbioru dostawy.
  2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego, koszt dostawy winien być wliczony w przedstawianą ofertę.

2.Wymagany termin realizacji zamówienia: nie dłużej niż 2 tygodnie od daty złożenia zamówienia.

  1. Informacje dotyczące gwarancji lub przeniesienia praw autorskich: jak w pkt 1.4

4.Informacje o szczególnych wymaganiach związanych z realizacją przedmiotu realizacji zamówienia np. utrudnienia bądź szczególna ostrożność przy realizacji zamówienia (jeśli dotyczy) – nie dotyczy.

  1. Istotne dla zamawiającego postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy lub określenie dokumentów, które będą wymagane od Oferenta przed podpisaniem umowy: nie dotyczy.
  2. 6. Opis sposobu obliczenia ceny.
  3. Cenę oferty należy podać w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
  4. Łączna cena każdej części zamówienia musi obejmować cały zakres danej części. Cena oferty musi być określona w PLN, podana jako cena brutto.
  5. W zaoferowanej cenie realizacji zamówienia muszą być zawarte wszelkie opłaty, podatki, cła, koszty transportu w tym koszty transportu lub dostarczenia zamówienia do szkoły.
  6. Termin i sposób składania ofert.
  7. Oferty należy składać do dnia 9 grudnia 2019 r. do godz. 15:00 w siedzibie ZSMK w Pyskowicach lub przesłać za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub poczty elektronicznej na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
  8. W przypadku złożenia oferty po terminie Zamawiający niezwłocznie zawiadomi Oferenta o złożeniu oferty po terminie oraz zwróci ofertę
  9. Kryteria oceny ofert: Przy wyborze oferty ZSMK w Pyskowicach będzie kierował się kryterium ceny
  10. Informacje dodatkowe:
  11. Osoba uprawniona do kontaktów : Lidia Klubińska, telefon/fax: 32 233-25-96, mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  12. Postępowanie może zostać zamknięte bez dokonania wyboru, w szczególności w przypadku, gdy oferta najkorzystniejsza, przekracza kwotę jaką można przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, postępowanie może zostać zamknięte bez wybrania którejkolwiek oferty.
  13. Każdy podmiot może złożyć tylko jedną ofertę dla każdej części zapytania.

ZAŁĄCZNIKI

ZAŁĄCZNIK NR 1_ FORMULARZ CENOWY

Data: 2 grudnia 2019                                                     Sporządził: Zuzanna Kulak

Zatwierdził: Edyta Mierzwa

 

zapytanie 6

docZałącznik_nr_1_cz.6.doc63.5 KB 

Znak sprawy:ZSMK.230.18.2019

Pyskowice, dnia 2 grudnia 2019 r.

               

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

ZESPÓŁ SZKÓŁ IM. MARII KONOPNICKIEJ W PYSKOWICACH,

44-120 Pyskowice, ul. St. Wyszyńskiego 37  

zaprasza

do składania ofert cenowych w ramach procedury rozeznania cen o nazwie: Wyposażenie pracowni logistycznej w Zespole Szkół im. Marii Konopnickiej w Pyskowicach_cz.6

NAZWA I ADRES SZKOŁY:

Zespół Szkół im. Marii Konopnickiej w Pyskowicach

  1. Kard. St. Wyszyńskiego 37

44-120 Pyskowice

telefon/fax: 32 233-25-96

mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Strona internetowa Zamawiającego: www.zsmk.edu.pl

godz. pracy: od poniedziałku do piątku 7.30 – 15.30

1.Szczegółowy zakres rozeznania cenowego obejmuje :

  1. Przedmiotem rozeznania cenowego jest zakup:
  2. a) Samochód Sprinter DHL + podnośnik Burder- 1 sztuka
  3. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części.
  4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, oryginalnie zapakowany, wolny od wad i nie noszący znamion użytkowania.
  1. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres oferowany przez producenta nie krótszy jednak niż minimum 12 miesięcy od dnia odbioru dostawy.
  2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego, koszt dostawy winien być wliczony w przedstawianą ofertę.

2.Wymagany termin realizacji zamówienia: nie dłużej niż 2 tygodnie od daty złożenia zamówienia.

  1. Informacje dotyczące gwarancji lub przeniesienia praw autorskich: jak w pkt 1.4

4.Informacje o szczególnych wymaganiach związanych z realizacją przedmiotu realizacji zamówienia np. utrudnienia bądź szczególna ostrożność przy realizacji zamówienia (jeśli dotyczy) – nie dotyczy.

  1. Istotne dla zamawiającego postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy lub określenie dokumentów, które będą wymagane od Oferenta przed podpisaniem umowy: nie dotyczy.
  2. 6. Opis sposobu obliczenia ceny.
  3. Cenę oferty należy podać w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
  4. Łączna cena każdej części zamówienia musi obejmować cały zakres danej części. Cena oferty musi być określona w PLN, podana jako cena brutto.
  5. W zaoferowanej cenie realizacji zamówienia muszą być zawarte wszelkie opłaty, podatki, cła, koszty transportu w tym koszty transportu lub dostarczenia zamówienia do szkoły.
  6. Termin i sposób składania ofert.
  7. Oferty należy składać do dnia 9 grudnia 2019 r. do godz. 15:00 w siedzibie ZSMK w Pyskowicach lub przesłać za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub poczty elektronicznej na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
  8. W przypadku złożenia oferty po terminie Zamawiający niezwłocznie zawiadomi Oferenta o złożeniu oferty po terminie oraz zwróci ofertę
  9. Kryteria oceny ofert: Przy wyborze oferty ZSMK w Pyskowicach będzie kierował się kryterium ceny
  10. Informacje dodatkowe:
  11. Osoba uprawniona do kontaktów : Lidia Klubińska, telefon/fax: 32 233-25-96, mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  12. Postępowanie może zostać zamknięte bez dokonania wyboru, w szczególności w przypadku, gdy oferta najkorzystniejsza, przekracza kwotę jaką można przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, postępowanie może zostać zamknięte bez wybrania którejkolwiek oferty.
  13. Każdy podmiot może złożyć tylko jedną ofertę dla każdej części zapytania.

ZAŁĄCZNIKI

ZAŁĄCZNIK NR 1_ FORMULARZ CENOWY

Data: 2 grudnia 2019                                                     Sporządził: Zuzanna Kulak

Zatwierdził: Edyta Mierzwa

zapytanie 5

 docZałącznik_nr_1_cz.5.doc63.5 KB

Znak sprawy:ZSMK.230.17.2019

Pyskowice, dnia 2 grudnia 2019 r.

               

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

ZESPÓŁ SZKÓŁ IM. MARII KONOPNICKIEJ W PYSKOWICACH,

44-120 Pyskowice, ul. St. Wyszyńskiego 37  

zaprasza

do składania ofert cenowych w ramach procedury rozeznania cen o nazwie: Wyposażenie pracowni logistycznej w Zespole Szkół im. Marii Konopnickiej w Pyskowicach_cz.5

NAZWA I ADRES SZKOŁY:

Zespół Szkół im. Marii Konopnickiej w Pyskowicach

  1. Kard. St. Wyszyńskiego 37

44-120 Pyskowice

telefon/fax: 32 233-25-96

mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Strona internetowa Zamawiającego: www.zsmk.edu.pl

godz. pracy: od poniedziałku do piątku 7.30 – 15.30

1.Szczegółowy zakres rozeznania cenowego obejmuje :

  1. Przedmiotem rozeznania cenowego jest zakup:
  2. a) Wózek widłowy z dźwigiem 1:10 2,4 GHz RTR - 2 sztuki
  3. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części.
  4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, oryginalnie zapakowany, wolny od wad i nie noszący znamion użytkowania.
  1. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres oferowany przez producenta nie krótszy jednak niż minimum 12 miesięcy od dnia odbioru dostawy.
  2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego, koszt dostawy winien być wliczony w przedstawianą ofertę.

2.Wymagany termin realizacji zamówienia: nie dłużej niż 2 tygodnie od daty złożenia zamówienia.

  1. Informacje dotyczące gwarancji lub przeniesienia praw autorskich: jak w pkt 1.4

4.Informacje o szczególnych wymaganiach związanych z realizacją przedmiotu realizacji zamówienia np. utrudnienia bądź szczególna ostrożność przy realizacji zamówienia (jeśli dotyczy) – nie dotyczy.

  1. Istotne dla zamawiającego postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy lub określenie dokumentów, które będą wymagane od Oferenta przed podpisaniem umowy: nie dotyczy.
  2. 6. Opis sposobu obliczenia ceny.
  3. Cenę oferty należy podać w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
  4. Łączna cena każdej części zamówienia musi obejmować cały zakres danej części. Cena oferty musi być określona w PLN, podana jako cena brutto.
  5. W zaoferowanej cenie realizacji zamówienia muszą być zawarte wszelkie opłaty, podatki, cła, koszty transportu w tym koszty transportu lub dostarczenia zamówienia do szkoły.
  6. Termin i sposób składania ofert.
  7. Oferty należy składać do dnia 9 grudnia 2019 r. do godz. 15:00 w siedzibie ZSMK w Pyskowicach lub przesłać za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub poczty elektronicznej na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
  8. W przypadku złożenia oferty po terminie Zamawiający niezwłocznie zawiadomi Oferenta o złożeniu oferty po terminie oraz zwróci ofertę
  9. Kryteria oceny ofert: Przy wyborze oferty ZSMK w Pyskowicach będzie kierował się kryterium ceny
  10. Informacje dodatkowe:
  11. Osoba uprawniona do kontaktów : Lidia Klubińska, telefon/fax: 32 233-25-96, mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  12. Postępowanie może zostać zamknięte bez dokonania wyboru, w szczególności w przypadku, gdy oferta najkorzystniejsza, przekracza kwotę jaką można przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, postępowanie może zostać zamknięte bez wybrania którejkolwiek oferty.
  13. Każdy podmiot może złożyć tylko jedną ofertę dla każdej części zapytania.

ZAŁĄCZNIKI

ZAŁĄCZNIK NR 1_ FORMULARZ CENOWY

Data: 2 grudnia 2019                                                     Sporządził: Zuzanna Kulak

Zatwierdził: Edyta Mierzwa

zapytanie 4

 docZałącznik_nr_1_cz.4.doc70.5 KB

Znak sprawy:ZSMK.230.16.2019

Pyskowice, dnia 2 grudnia 2019 r.

               

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

ZESPÓŁ SZKÓŁ IM. MARII KONOPNICKIEJ W PYSKOWICACH,

44-120 Pyskowice, ul. St. Wyszyńskiego 37  

zaprasza

do składania ofert cenowych w ramach procedury rozeznania cen o nazwie: Wyposażenie pracowni logistycznej w Zespole Szkół im. Marii Konopnickiej w Pyskowicach_cz.4

NAZWA I ADRES SZKOŁY:

Zespół Szkół im. Marii Konopnickiej w Pyskowicach

  1. Kard. St. Wyszyńskiego 37

44-120 Pyskowice

telefon/fax: 32 233-25-96

mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Strona internetowa Zamawiającego: www.zsmk.edu.pl

godz. pracy: od poniedziałku do piątku 7.30 – 15.30

1.Szczegółowy zakres rozeznania cenowego obejmuje :

  1. Przedmiotem rozeznania cenowego jest zakup:
  2. a) Model dydaktyczno-szkoleniowy Wiesman – Zestaw nr 1–4 sztuki
  3. b) Zestaw z ładunkami okrągłymi i pasami mocującymi Wiesman – Zestaw nr 2 – 4 sztuki
  4. c) Incoterms w praktyce Wiesman – Zestaw nr 3 – 20 sztuk
  5. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części.
  6. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, oryginalnie zapakowany, wolny od wad i nie noszący znamion użytkowania.
  1. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres oferowany przez producenta nie krótszy jednak niż minimum 12 miesięcy od dnia odbioru dostawy.
  2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego, koszt dostawy winien być wliczony w przedstawianą ofertę.

2.Wymagany termin realizacji zamówienia: nie dłużej niż 2 tygodnie od daty złożenia zamówienia.

  1. Informacje dotyczące gwarancji lub przeniesienia praw autorskich: jak w pkt 1.4

4.Informacje o szczególnych wymaganiach związanych z realizacją przedmiotu realizacji zamówienia np. utrudnienia bądź szczególna ostrożność przy realizacji zamówienia (jeśli dotyczy) – nie dotyczy.

  1. Istotne dla zamawiającego postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy lub określenie dokumentów, które będą wymagane od Oferenta przed podpisaniem umowy: nie dotyczy.
  2. 6. Opis sposobu obliczenia ceny.
  3. Cenę oferty należy podać w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
  4. Łączna cena każdej części zamówienia musi obejmować cały zakres danej części. Cena oferty musi być określona w PLN, podana jako cena brutto.
  5. W zaoferowanej cenie realizacji zamówienia muszą być zawarte wszelkie opłaty, podatki, cła, koszty transportu w tym koszty transportu lub dostarczenia zamówienia do szkoły.
  6. Termin i sposób składania ofert.
  7. Oferty należy składać do dnia 9 grudnia 2019 r. do godz. 15:00 w siedzibie ZSMK w Pyskowicach lub przesłać za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub poczty elektronicznej na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
  8. W przypadku złożenia oferty po terminie Zamawiający niezwłocznie zawiadomi Oferenta o złożeniu oferty po terminie oraz zwróci ofertę
  9. Kryteria oceny ofert: Przy wyborze oferty ZSMK w Pyskowicach będzie kierował się kryterium ceny
  10. Informacje dodatkowe:
  11. Osoba uprawniona do kontaktów : Lidia Klubińska, telefon/fax: 32 233-25-96, mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  12. Postępowanie może zostać zamknięte bez dokonania wyboru, w szczególności w przypadku, gdy oferta najkorzystniejsza, przekracza kwotę jaką można przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, postępowanie może zostać zamknięte bez wybrania którejkolwiek oferty.
  13. Każdy podmiot może złożyć tylko jedną ofertę dla każdej części zapytania.

ZAŁĄCZNIKI

ZAŁĄCZNIK NR 1_ FORMULARZ CENOWY

Data: 2 grudnia 2019                                                     Sporządził: Zuzanna Kulak

Zatwierdził: Edyta Mierzwa

 

zapytanie 3

docZałącznik_nr_1_cz.3.doc63.5 KB

Znak sprawy:ZSMK.230.15.2019

Pyskowice, dnia 2 grudnia 2019 r.

              

ZAPYTANIE OFERTOWE

ZESPÓŁ SZKÓŁ IM. MARII KONOPNICKIEJ W PYSKOWICACH,

44-120 Pyskowice, ul. St. Wyszyńskiego 37  

zaprasza

do składania ofert cenowych w ramach procedury rozeznania cen o nazwie: Wyposażenie pracowni logistycznej w Zespole Szkół im. Marii Konopnickiej w Pyskowicach_cz.3

NAZWA I ADRES SZKOŁY:

Zespół Szkół im. Marii Konopnickiej w Pyskowicach

  1. Kard. St. Wyszyńskiego 37

44-120 Pyskowice

telefon/fax: 32 233-25-96

mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Strona internetowa Zamawiającego: www.zsmk.edu.pl

godz. pracy: od poniedziałku do piątku 7.30 – 15.30

1.Szczegółowy zakres rozeznania cenowego obejmuje :

  1. Przedmiotem rozeznania cenowego jest zakup:
  2. a) Drukarka kodów kreskowych ZEBRA ZD 410– 1 sztuka
  3. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części.
  4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, oryginalnie zapakowany, wolny od wad i nie noszący znamion użytkowania.
  1. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres oferowany przez producenta nie krótszy jednak niż minimum 12 miesięcy od dnia odbioru dostawy.
  2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego, koszt dostawy winien być wliczony w przedstawianą ofertę.

2.Wymagany termin realizacji zamówienia: nie dłużej niż 2 tygodnie od daty złożenia zamówienia.

  1. Informacje dotyczące gwarancji lub przeniesienia praw autorskich: jak w pkt 1.4

4.Informacje o szczególnych wymaganiach związanych z realizacją przedmiotu realizacji zamówienia np. utrudnienia bądź szczególna ostrożność przy realizacji zamówienia (jeśli dotyczy) – nie dotyczy.

  1. Istotne dla zamawiającego postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy lub określenie dokumentów, które będą wymagane od Oferenta przed podpisaniem umowy: nie dotyczy.
  2. 6. Opis sposobu obliczenia ceny.
  3. Cenę oferty należy podać w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
  4. Łączna cena każdej części zamówienia musi obejmować cały zakres danej części. Cena oferty musi być określona w PLN, podana jako cena brutto.
  5. W zaoferowanej cenie realizacji zamówienia muszą być zawarte wszelkie opłaty, podatki, cła, koszty transportu w tym koszty transportu lub dostarczenia zamówienia do szkoły.
  6. Termin i sposób składania ofert.
  7. Oferty należy składać do dnia 9 grudnia 2019 r. do godz. 15:00 w siedzibie ZSMK w Pyskowicach lub przesłać za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub poczty elektronicznej na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
  8. W przypadku złożenia oferty po terminie Zamawiający niezwłocznie zawiadomi Oferenta o złożeniu oferty po terminie oraz zwróci ofertę
  9. Kryteria oceny ofert: Przy wyborze oferty ZSMK w Pyskowicach będzie kierował się kryterium ceny
  10. Informacje dodatkowe:
  11. Osoba uprawniona do kontaktów : Lidia Klubińska, telefon/fax: 32 233-25-96, mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  12. Postępowanie może zostać zamknięte bez dokonania wyboru, w szczególności w przypadku, gdy oferta najkorzystniejsza, przekracza kwotę jaką można przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, postępowanie może zostać zamknięte bez wybrania którejkolwiek oferty.
  13. Każdy podmiot może złożyć tylko jedną ofertę dla każdej części zapytania.

ZAŁĄCZNIKI

ZAŁĄCZNIK NR 1_ FORMULARZ CENOWY

Data: 2 grudnia 2019                                                     Sporządził: Zuzanna Kulak

Zatwierdził: Edyta Mierzwa





zapytanie 2

docZałącznik_nr_1_cz.2.doc63.5 KB

Znak sprawy:ZSMK.230.14.2019

Pyskowice, dnia 2 grudnia 2019 r.

               

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

ZESPÓŁ SZKÓŁ IM. MARII KONOPNICKIEJ W PYSKOWICACH,

44-120 Pyskowice, ul. St. Wyszyńskiego 37  

zaprasza

do składania ofert cenowych w ramach procedury rozeznania cen o nazwie: Wyposażenie pracowni logistycznej w Zespole Szkół im. Marii Konopnickiej w Pyskowicach_cz.2

NAZWA I ADRES SZKOŁY:

Zespół Szkół im. Marii Konopnickiej w Pyskowicach

  1. Kard. St. Wyszyńskiego 37

44-120 Pyskowice

telefon/fax: 32 233-25-96

mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Strona internetowa Zamawiającego: www.zsmk.edu.pl

godz. pracy: od poniedziałku do piątku 7.30 – 15.30

1.Szczegółowy zakres rozeznania cenowego obejmuje :

  1. Przedmiotem rozeznania cenowego jest zakup:
  2. a) Czytnik bezprzewodowy kodów kreskowych HDWR HD 43– 6 sztuk
  3. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części.
  4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, oryginalnie zapakowany, wolny od wad i nie noszący znamion użytkowania.
  1. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres oferowany przez producenta nie krótszy jednak niż minimum 12 miesięcy od dnia odbioru dostawy.
  2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego, koszt dostawy winien być wliczony w przedstawianą ofertę.

2.Wymagany termin realizacji zamówienia: nie dłużej niż 2 tygodnie od daty złożenia zamówienia.

  1. Informacje dotyczące gwarancji lub przeniesienia praw autorskich: jak w pkt 1.4

4.Informacje o szczególnych wymaganiach związanych z realizacją przedmiotu realizacji zamówienia np. utrudnienia bądź szczególna ostrożność przy realizacji zamówienia (jeśli dotyczy) – nie dotyczy.

  1. Istotne dla zamawiającego postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy lub określenie dokumentów, które będą wymagane od Oferenta przed podpisaniem umowy: nie dotyczy.
  2. 6. Opis sposobu obliczenia ceny.
  3. Cenę oferty należy podać w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
  4. Łączna cena każdej części zamówienia musi obejmować cały zakres danej części. Cena oferty musi być określona w PLN, podana jako cena brutto.
  5. W zaoferowanej cenie realizacji zamówienia muszą być zawarte wszelkie opłaty, podatki, cła, koszty transportu w tym koszty transportu lub dostarczenia zamówienia do szkoły.
  6. Termin i sposób składania ofert.
  7. Oferty należy składać do dnia 9 grudnia 2019 r. do godz. 15:00 w siedzibie ZSMK w Pyskowicach lub przesłać za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub poczty elektronicznej na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
  8. W przypadku złożenia oferty po terminie Zamawiający niezwłocznie zawiadomi Oferenta o złożeniu oferty po terminie oraz zwróci ofertę
  9. Kryteria oceny ofert: Przy wyborze oferty ZSMK w Pyskowicach będzie kierował się kryterium ceny
  10. Informacje dodatkowe:
  11. Osoba uprawniona do kontaktów : Lidia Klubińska, telefon/fax: 32 233-25-96, mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  12. Postępowanie może zostać zamknięte bez dokonania wyboru, w szczególności w przypadku, gdy oferta najkorzystniejsza, przekracza kwotę jaką można przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, postępowanie może zostać zamknięte bez wybrania którejkolwiek oferty.
  13. Każdy podmiot może złożyć tylko jedną ofertę dla każdej części zapytania.

ZAŁĄCZNIKI

ZAŁĄCZNIK NR 1_ FORMULARZ CENOWY

Data: 2 grudnia 2019                                                     Sporządził: Zuzanna Kulak

Zatwierdził: Edyta Mierzwa

 



 

 Zapytanie 1

 docZałącznik_nr_1_cz.1.doc67 KB

Znak sprawy:ZSMK.230.13.2019

Pyskowice, dnia 2 grudnia 2019 r.

               

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

ZESPÓŁ SZKÓŁ IM. MARII KONOPNICKIEJ W PYSKOWICACH,

44-120 Pyskowice, ul. St. Wyszyńskiego 37  

zaprasza

do składania ofert cenowych w ramach procedury rozeznania cen o nazwie: Wyposażenie pracowni logistycznej w Zespole Szkół im. Marii Konopnickiej w Pyskowicach_cz.1

NAZWA I ADRES SZKOŁY:

Zespół Szkół im. Marii Konopnickiej w Pyskowicach Kard. St. Wyszyńskiego 37

44-120 Pyskowice

telefon/fax: 32 233-25-96

mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Strona internetowa Zamawiającego: www.zsmk.edu.pl

godz. pracy: od poniedziałku do piątku 7.30 – 15.30

Strona internetowa Zamawiającego: www.zsmk.edu.pl

godz. pracy: od poniedziałku do piątku 7.30 – 15.30

1.Szczegółowy zakres rozeznania cenowego obejmuje :

  1. Przedmiotem rozeznania cenowego jest zakup:
  2. a) Czytnika kodów kreskowych Lecom T80 (w tym opcja dodatkowa 2D (CMOS) Newland EM3090 i stacja ładowania v.2) – 3 sztuki
  3. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części.
  4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, oryginalnie zapakowany, wolny od wad i nie noszący znamion użytkowania.
  1. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres oferowany przez producenta nie krótszy jednak niż minimum 12 miesięcy od dnia odbioru dostawy.
  2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego, koszt dostawy winien być wliczony w przedstawianą ofertę.

2.Wymagany termin realizacji zamówienia: nie dłużej niż 2 tygodnie od daty złożenia zamówienia.

  1. Informacje dotyczące gwarancji lub przeniesienia praw autorskich: jak w pkt 1.4

4.Informacje o szczególnych wymaganiach związanych z realizacją przedmiotu realizacji zamówienia np. utrudnienia bądź szczególna ostrożność przy realizacji zamówienia (jeśli dotyczy) – nie dotyczy.

  1. Istotne dla zamawiającego postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy lub określenie dokumentów, które będą wymagane od Oferenta przed podpisaniem umowy: nie dotyczy.
  2. 6. Opis sposobu obliczenia ceny.
  3. Cenę oferty należy podać w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
  4. Łączna cena każdej części zamówienia musi obejmować cały zakres danej części. Cena oferty musi być określona w PLN, podana jako cena brutto.
  5. W zaoferowanej cenie realizacji zamówienia muszą być zawarte wszelkie opłaty, podatki, cła, koszty transportu w tym koszty transportu lub dostarczenia zamówienia do szkoły.
  6. Termin i sposób składania ofert.
  7. Oferty należy składać do dnia 9 grudnia 2019 r. do godz. 15:00 w siedzibie ZSMK w Pyskowicach lub przesłać za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub poczty elektronicznej na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
  8. W przypadku złożenia oferty po terminie Zamawiający niezwłocznie zawiadomi Oferenta o złożeniu oferty po terminie oraz zwróci ofertę
  9. Kryteria oceny ofert: Przy wyborze oferty ZSMK w Pyskowicach będzie kierował się kryterium ceny
  10. Informacje dodatkowe:
  11. Osoba uprawniona do kontaktów : Lidia Klubińska, telefon/fax: 32 233-25-96, mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  12. Postępowanie może zostać zamknięte bez dokonania wyboru, w szczególności w przypadku, gdy oferta najkorzystniejsza, przekracza kwotę jaką można przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, postępowanie może zostać zamknięte bez wybrania którejkolwiek oferty.
  13. Każdy podmiot może złożyć tylko jedną ofertę dla każdej części zapytania.

ZAŁĄCZNIKI

ZAŁĄCZNIK NR 1_ FORMULARZ CENOWY

Data: 2 grudnia 2019                                                     Sporządził: Zuzanna Kulak

Zatwierdził: Edyta Mierzwa