zapytanie 9
Załączniki_nr_1_i_2_-_formularz_oświadczenie.pdf278.31 KB
Zaproszenie do składania ofert
na wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i opiniami, w ramach zadania inwestycyjnego:
„ Poprawa efektywności energetycznej w budynkach Zespołu Szkół im. Marii Konopnickiej
w Pyskowicach”.
- Nazwa i adres Zamawiającego
Zespołu Szkół im. Marii Konopnickiej w Pyskowicach
- Kard Stefana Wyszyńskiego 37, 44-120 Pyskowice
- Opis przedmiotu zamówienia
Dokumentacja projektowa jest niezbędna celem złożenia wniosku o dofinansowanie projektów służących poprawie efektywności energetycznej w budynkach szkolnych, w których prowadzona jest działalność oświatowo-wychowawcza poprzez wsparcie kompleksowych działań inwestycyjnych polegających na głębokiej termomodernizacji i podjętych w celu doprowadzenia budynków szkolnych do standardu energetycznego „pasywnego” lub „prawie zeroemisyjnego”.
Realizacja projektów ma prowadzić do redukcji emisji CO2, ograniczenia zużycia energii pierwotnej, zwiększenia udziału energii wytwarzanej z odnawialnych źródeł energii (jeżeli zakres projektu obejmuje również produkcję energii) oraz do zwiększenia świadomości społecznej dotyczącej efektywności energetycznej, przy zachowaniu najwyższej efektywności energetycznej i kosztowej.
Zakres prac projektowych szczegółowo opisany jest w punkcie 2.1.
2.1 Zakres prac projektowych
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wielobranżowej dokumentacji budowlano – wykonawczej obejmującej następujący zakres prac projektowych:
- Wykonanie audytu energetycznego w celu określenia opłacalności wraz z załącznikiem ekologiczno-technicznym zawierającym wyliczenia redukcji CO2.
- Wykonanie fotowoltaiki – montaż paneli fotowoltaicznych teren nieużytkowy przy szkole.
- Wykonanie pompy ciepła powietrznej na potrzeby ciepłej wody użytkowej i o ile możliwe centralnego ogrzewania.
- Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła – budynek sali gimnastycznej.
- Wymiana oświetlenia na LED – budynek szkoły oraz sali
- Docieplenie przegród zewnętrznych zaplecza socjalnego przy budynku Sali gimnastycznej.
- Wymiana drzwi zewnętrznych w budynku głównym w ramach termomodernizacji.
Uwaga: Budynki nie są po termomodernizacji w rozumieniu docieplenia przegród
zewnętrznych z uwagi na walory estetyczno-zabytkowe.
W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi:
- a) Wykonanie audytu energetycznego
- Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego wielobranżowego, obejmującego swym zakresem architekturę, konstrukcję oraz roboty instalacyjne,
- Wykonanie Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla poszczególnych branż,
- Wykonanie przedmiarów robót oraz kosztorysów inwestorskich dla poszczególnych branż.
Do obowiązków Wykonawcy należy uzyskanie wszelkich uzgodnień, decyzji
i materiałów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę i rozpoczęcia inwestycji.
Konieczności uzyskania pozwolenia wojewódzkiego konserwatora zabytków na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków.
2.2 Zawartość wielobranżowej dokumentacji projektowej:
- Projekty budowlano-wykonawcze dla poszczególnych branż – w liczbie 5 egz.
w wersji papierowej. - Informacja dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), która będzie podstawą do opracowania projektu BIOZ – w liczbie 5 egz. w wersji papierowej.
- Audyt energetyczny – w liczbie 3 egz.
- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla poszczególnych branż – w liczbie 3 egz. w wersji papierowej,
- Kosztorysy inwestorskie dla poszczególnych branż – w liczbie 3 egz. w wersji papierowej.
- Przedmiary robót dla poszczególnych branż – w liczbie 3 egz. w wersji papierowej.
- Całość dokumentacji projektowo-kosztorysowej w formie elektronicznej na nośniku ( w formacie pdf i dwg) – 1 egz.
2.3 Opracowanie powinno uwzględniać przepisy następujących aktów prawnych:
- Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.),
- Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843),
- Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t. j. Dz. U. z 2013, poz. 1129),
- Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004, poz. 1389),
- Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej
z dnia 25.04.2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2018 r., poz. 1935). - Ustawa z dn. 19 lipca 2019r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U z 2019r., poz. 1696)
Dokumentację należy sporządzić zgodnie z zasadami określonymi w art. 29–31 ustawy
z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych w szczególności:
- przedmiot umowy należy opisać za pomocą norm, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych lub poprzez dokładny opis wskazujący wymagania funkcjonalne,
- w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót niedozwolone jest określanie materiałów, wyrobów, urządzeń lub technologii za pomocą znaków towarowych (nazw producentów), patentów lub pochodzenia; jeżeli nie jest to możliwe ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia i nie ma możliwości opisania za pomocą dostatecznie dokładnych określeń to wskazaniom takim winny towarzyszyć wyrazy „lub równoważny” wraz z informacją w jaki sposób będzie oceniana równoważność – w takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia uzasadnienia.
- Termin wykonania dokumentacji
Termin wykonania przedmiotu umowy 70 dni od podpisania umowy.
- Sposób i forma przygotowania oferty
- Ofertę należy sporządzić zgodnie z formularzem ofertowym stanowiącym Załącznik Nr 1 do niniejszego zaproszenia.
- W ofercie należy podać cenę brutto za wykonanie całości przedmiotu zamówienia.
- Oferta musi być złożona w formie pisemnej i być podpisana przez osobę (osoby) uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy.
- W przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba inna niż wynika to z dokumentów rejestrowych do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, zgodne z wymaganiami Kodeksu cywilnego upoważniające do wykonania tej czynności.
- Wszystkie załączniki do oferty, stanowiące oświadczenia powinny być również podpisane przez upoważnionego przedstawiciela. Zakres reprezentacji przedsiębiorcy musi wynikać z dokumentów przedstawionych przez Wykonawcę.
- Na ofertę składają się:
- formularz ofertowy (wzór w załączeniu),
- oświadczenie (wzór w załączeniu).
- Kryteria oceny ofert
- Kryterium wyboru oferty jest cena (cena-100%).
- Ofertą najkorzystniejszą będzie oferta z najniższą ceną, spełniająca wymagania Zamawiającego.
- Termin składania ofert:
Oferty należy składać drogą e-mail do dnia 05.06.2020 r. do godz. 1400
na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Zamawiający sugeruje składanie ofert zgodnie
z załączonym wzorem (załącznik nr 1), w innym przypadku oferta musi zawierać wszystkie wymagane we wzorze Zamawiającego informacje. Do oferty należy załączyć oświadczenie (załącznik nr 2 do niniejszego zapytania). Ofertę i oświadczenie należy złożyć w postaci skanu podpisanych dokumentów.
- Termin związania ofertą wynosi 14 dni.
- Wybór oferty:
- w przypadku jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana nie podpisze umowy w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, Zamawiający będzie uprawniony do wyboru oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert lub zamknięcia rozeznania bez dokonania wyboru oferty,
- jeżeli w niniejszym rozeznaniu nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia
w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Oferty dodatkowe, nie będą mogły przedstawiać cen wyższych niż zaproponowane
w złożonych ofertach.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybraną ofertę, do negocjacji warunków przy wyborze oferty, a także rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyny.
- Dodatkowe informacje
Osobą upoważnioną do kontaktów z wykonawcami jest Dyrektor szkoły – Edyta Mierzwa
tel/fax: 32 233 25 96 lub Tadeusz Bobik 32 332 66 50.
- Klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/94/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (Dz. U. UE.L.04.05.2016) informujemy, iż:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Szkoły;
- kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – tel. 32 233 25 96, email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji zadań związanych z przeprowadzeniem oraz weryfikacją oferty złożonej w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;
- Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą w czasie określonym przepisami prawa;
- posiada Pani/Pan prawo żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, prawo do ograniczenia ich przetwarzania;
- ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych wskazanego na wstępie;
- podanie danych osobowych w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i podpisania umowy z wybranym podmiotem jest obligatoryjne;
- Pani/Pana dane nie będą przekazane odbiorcy w państwie trzecim lub organizacji międzynarodowej;
- Pani/Pana dane nie będą poddane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji (profilowaniu).
Składając ofertę, oferent jest zobowiązany wypełnić obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyska i przekaże w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
.
Załączniki:
Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy,
Załącznik nr 2 – Oświadczenie o wypełnieniu obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio Wykonawca pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego.
zapytanie 8
Załącznik_nr_1_cz.8.doc64.5 KB
Znak sprawy:ZSMK.230.20.2019
Pyskowice, dnia 2 grudnia 2019 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
ZESPÓŁ SZKÓŁ IM. MARII KONOPNICKIEJ W PYSKOWICACH,
44-120 Pyskowice, ul. St. Wyszyńskiego 37
zaprasza
do składania ofert cenowych w ramach procedury rozeznania cen o nazwie: Wyposażenie pracowni logistycznej w Zespole Szkół im. Marii Konopnickiej w Pyskowicach_cz.8
NAZWA I ADRES SZKOŁY:
Zespół Szkół im. Marii Konopnickiej w Pyskowicach
- Kard. St. Wyszyńskiego 37
44-120 Pyskowice
telefon/fax: 32 233-25-96
mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Strona internetowa Zamawiającego: www.zsmk.edu.pl
godz. pracy: od poniedziałku do piątku 7.30 – 15.30
1.Szczegółowy zakres rozeznania cenowego obejmuje :
- Przedmiotem rozeznania cenowego jest zakup:
Oprogramowania Comarch ERP Optima Licencja (instalacja) na 15 stanowiskach komputerowych.
Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części.
- Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, oryginalnie zapakowany, wolny od wad i nie noszący znamion użytkowania.
- Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres oferowany przez producenta nie krótszy jednak niż minimum 12 miesięcy od dnia odbioru dostawy.
- Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego, koszt dostawy winien być wliczony w przedstawianą ofertę.
2.Wymagany termin realizacji zamówienia: nie dłużej niż 2 tygodnie od daty złożenia zamówienia.
- Informacje dotyczące gwarancji lub przeniesienia praw autorskich: jak w pkt 1.4
4.Informacje o szczególnych wymaganiach związanych z realizacją przedmiotu realizacji zamówienia np. utrudnienia bądź szczególna ostrożność przy realizacji zamówienia (jeśli dotyczy) – nie dotyczy.
- Istotne dla zamawiającego postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy lub określenie dokumentów, które będą wymagane od Oferenta przed podpisaniem umowy: nie dotyczy.
- 6. Opis sposobu obliczenia ceny.
- Cenę oferty należy podać w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
- Łączna cena każdej części zamówienia musi obejmować cały zakres danej części. Cena oferty musi być określona w PLN, podana jako cena brutto.
- W zaoferowanej cenie realizacji zamówienia muszą być zawarte wszelkie opłaty, podatki, cła, koszty transportu w tym koszty transportu lub dostarczenia zamówienia do szkoły.
- Termin i sposób składania ofert.
- Oferty należy składać do dnia 9 grudnia 2019 r. do godz. 15:00 w siedzibie ZSMK w Pyskowicach lub przesłać za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub poczty elektronicznej na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
- W przypadku złożenia oferty po terminie Zamawiający niezwłocznie zawiadomi Oferenta o złożeniu oferty po terminie oraz zwróci ofertę
- Kryteria oceny ofert: Przy wyborze oferty ZSMK w Pyskowicach będzie kierował się kryterium ceny
- Informacje dodatkowe:
- Osoba uprawniona do kontaktów : Lidia Klubińska, telefon/fax: 32 233-25-96, mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Postępowanie może zostać zamknięte bez dokonania wyboru, w szczególności w przypadku, gdy oferta najkorzystniejsza, przekracza kwotę jaką można przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, postępowanie może zostać zamknięte bez wybrania którejkolwiek oferty.
- Każdy podmiot może złożyć tylko jedną ofertę dla każdej części zapytania.
ZAŁĄCZNIKI
ZAŁĄCZNIK NR 1_ FORMULARZ CENOWY
Data: 2 grudnia 2019 Sporządził: Zuzanna Kulak
Zatwierdził: Edyta Mierzwa
zapytanie 7
Załącznik_nr_1_cz.7.doc68 KB
Znak sprawy:ZSMK.230.19.2019
Pyskowice, dnia 2 grudnia 2019 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
ZESPÓŁ SZKÓŁ IM. MARII KONOPNICKIEJ W PYSKOWICACH,
44-120 Pyskowice, ul. St. Wyszyńskiego 37
zaprasza
do składania ofert cenowych w ramach procedury rozeznania cen o nazwie: Wyposażenie pracowni logistycznej w Zespole Szkół im. Marii Konopnickiej w Pyskowicach_cz.7
NAZWA I ADRES SZKOŁY:
Zespół Szkół im. Marii Konopnickiej w Pyskowicach
- Kard. St. Wyszyńskiego 37
44-120 Pyskowice
telefon/fax: 32 233-25-96
mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Strona internetowa Zamawiającego: www.zsmk.edu.pl
godz. pracy: od poniedziałku do piątku 7.30 – 15.30
1.Szczegółowy zakres rozeznania cenowego obejmuje :
- Przedmiotem rozeznania cenowego jest zakup:
- a) Logistyka cz.1 (1 sztuka – zestaw 26 plansz)
- b) Logistyka cz.2 (1 sztuka – zestaw 26 plansz)
Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części.
- Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, oryginalnie zapakowany, wolny od wad i nie noszący znamion użytkowania.
- Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres oferowany przez producenta nie krótszy jednak niż minimum 12 miesięcy od dnia odbioru dostawy.
- Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego, koszt dostawy winien być wliczony w przedstawianą ofertę.
2.Wymagany termin realizacji zamówienia: nie dłużej niż 2 tygodnie od daty złożenia zamówienia.
- Informacje dotyczące gwarancji lub przeniesienia praw autorskich: jak w pkt 1.4
4.Informacje o szczególnych wymaganiach związanych z realizacją przedmiotu realizacji zamówienia np. utrudnienia bądź szczególna ostrożność przy realizacji zamówienia (jeśli dotyczy) – nie dotyczy.
- Istotne dla zamawiającego postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy lub określenie dokumentów, które będą wymagane od Oferenta przed podpisaniem umowy: nie dotyczy.
- 6. Opis sposobu obliczenia ceny.
- Cenę oferty należy podać w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
- Łączna cena każdej części zamówienia musi obejmować cały zakres danej części. Cena oferty musi być określona w PLN, podana jako cena brutto.
- W zaoferowanej cenie realizacji zamówienia muszą być zawarte wszelkie opłaty, podatki, cła, koszty transportu w tym koszty transportu lub dostarczenia zamówienia do szkoły.
- Termin i sposób składania ofert.
- Oferty należy składać do dnia 9 grudnia 2019 r. do godz. 15:00 w siedzibie ZSMK w Pyskowicach lub przesłać za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub poczty elektronicznej na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
- W przypadku złożenia oferty po terminie Zamawiający niezwłocznie zawiadomi Oferenta o złożeniu oferty po terminie oraz zwróci ofertę
- Kryteria oceny ofert: Przy wyborze oferty ZSMK w Pyskowicach będzie kierował się kryterium ceny
- Informacje dodatkowe:
- Osoba uprawniona do kontaktów : Lidia Klubińska, telefon/fax: 32 233-25-96, mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Postępowanie może zostać zamknięte bez dokonania wyboru, w szczególności w przypadku, gdy oferta najkorzystniejsza, przekracza kwotę jaką można przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, postępowanie może zostać zamknięte bez wybrania którejkolwiek oferty.
- Każdy podmiot może złożyć tylko jedną ofertę dla każdej części zapytania.
ZAŁĄCZNIKI
ZAŁĄCZNIK NR 1_ FORMULARZ CENOWY
Data: 2 grudnia 2019 Sporządził: Zuzanna Kulak
Zatwierdził: Edyta Mierzwa
zapytanie 6
Załącznik_nr_1_cz.6.doc63.5 KB
Znak sprawy:ZSMK.230.18.2019
Pyskowice, dnia 2 grudnia 2019 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
ZESPÓŁ SZKÓŁ IM. MARII KONOPNICKIEJ W PYSKOWICACH,
44-120 Pyskowice, ul. St. Wyszyńskiego 37
zaprasza
do składania ofert cenowych w ramach procedury rozeznania cen o nazwie: Wyposażenie pracowni logistycznej w Zespole Szkół im. Marii Konopnickiej w Pyskowicach_cz.6
NAZWA I ADRES SZKOŁY:
Zespół Szkół im. Marii Konopnickiej w Pyskowicach
- Kard. St. Wyszyńskiego 37
44-120 Pyskowice
telefon/fax: 32 233-25-96
mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Strona internetowa Zamawiającego: www.zsmk.edu.pl
godz. pracy: od poniedziałku do piątku 7.30 – 15.30
1.Szczegółowy zakres rozeznania cenowego obejmuje :
- Przedmiotem rozeznania cenowego jest zakup:
- a) Samochód Sprinter DHL + podnośnik Burder- 1 sztuka
- Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części.
- Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, oryginalnie zapakowany, wolny od wad i nie noszący znamion użytkowania.
- Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres oferowany przez producenta nie krótszy jednak niż minimum 12 miesięcy od dnia odbioru dostawy.
- Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego, koszt dostawy winien być wliczony w przedstawianą ofertę.
2.Wymagany termin realizacji zamówienia: nie dłużej niż 2 tygodnie od daty złożenia zamówienia.
- Informacje dotyczące gwarancji lub przeniesienia praw autorskich: jak w pkt 1.4
4.Informacje o szczególnych wymaganiach związanych z realizacją przedmiotu realizacji zamówienia np. utrudnienia bądź szczególna ostrożność przy realizacji zamówienia (jeśli dotyczy) – nie dotyczy.
- Istotne dla zamawiającego postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy lub określenie dokumentów, które będą wymagane od Oferenta przed podpisaniem umowy: nie dotyczy.
- 6. Opis sposobu obliczenia ceny.
- Cenę oferty należy podać w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
- Łączna cena każdej części zamówienia musi obejmować cały zakres danej części. Cena oferty musi być określona w PLN, podana jako cena brutto.
- W zaoferowanej cenie realizacji zamówienia muszą być zawarte wszelkie opłaty, podatki, cła, koszty transportu w tym koszty transportu lub dostarczenia zamówienia do szkoły.
- Termin i sposób składania ofert.
- Oferty należy składać do dnia 9 grudnia 2019 r. do godz. 15:00 w siedzibie ZSMK w Pyskowicach lub przesłać za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub poczty elektronicznej na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
- W przypadku złożenia oferty po terminie Zamawiający niezwłocznie zawiadomi Oferenta o złożeniu oferty po terminie oraz zwróci ofertę
- Kryteria oceny ofert: Przy wyborze oferty ZSMK w Pyskowicach będzie kierował się kryterium ceny
- Informacje dodatkowe:
- Osoba uprawniona do kontaktów : Lidia Klubińska, telefon/fax: 32 233-25-96, mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Postępowanie może zostać zamknięte bez dokonania wyboru, w szczególności w przypadku, gdy oferta najkorzystniejsza, przekracza kwotę jaką można przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, postępowanie może zostać zamknięte bez wybrania którejkolwiek oferty.
- Każdy podmiot może złożyć tylko jedną ofertę dla każdej części zapytania.
ZAŁĄCZNIKI
ZAŁĄCZNIK NR 1_ FORMULARZ CENOWY
Data: 2 grudnia 2019 Sporządził: Zuzanna Kulak
Zatwierdził: Edyta Mierzwa
zapytanie 5
Załącznik_nr_1_cz.5.doc63.5 KB
Znak sprawy:ZSMK.230.17.2019
Pyskowice, dnia 2 grudnia 2019 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
ZESPÓŁ SZKÓŁ IM. MARII KONOPNICKIEJ W PYSKOWICACH,
44-120 Pyskowice, ul. St. Wyszyńskiego 37
zaprasza
do składania ofert cenowych w ramach procedury rozeznania cen o nazwie: Wyposażenie pracowni logistycznej w Zespole Szkół im. Marii Konopnickiej w Pyskowicach_cz.5
NAZWA I ADRES SZKOŁY:
Zespół Szkół im. Marii Konopnickiej w Pyskowicach
- Kard. St. Wyszyńskiego 37
44-120 Pyskowice
telefon/fax: 32 233-25-96
mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Strona internetowa Zamawiającego: www.zsmk.edu.pl
godz. pracy: od poniedziałku do piątku 7.30 – 15.30
1.Szczegółowy zakres rozeznania cenowego obejmuje :
- Przedmiotem rozeznania cenowego jest zakup:
- a) Wózek widłowy z dźwigiem 1:10 2,4 GHz RTR - 2 sztuki
- Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części.
- Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, oryginalnie zapakowany, wolny od wad i nie noszący znamion użytkowania.
- Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres oferowany przez producenta nie krótszy jednak niż minimum 12 miesięcy od dnia odbioru dostawy.
- Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego, koszt dostawy winien być wliczony w przedstawianą ofertę.
2.Wymagany termin realizacji zamówienia: nie dłużej niż 2 tygodnie od daty złożenia zamówienia.
- Informacje dotyczące gwarancji lub przeniesienia praw autorskich: jak w pkt 1.4
4.Informacje o szczególnych wymaganiach związanych z realizacją przedmiotu realizacji zamówienia np. utrudnienia bądź szczególna ostrożność przy realizacji zamówienia (jeśli dotyczy) – nie dotyczy.
- Istotne dla zamawiającego postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy lub określenie dokumentów, które będą wymagane od Oferenta przed podpisaniem umowy: nie dotyczy.
- 6. Opis sposobu obliczenia ceny.
- Cenę oferty należy podać w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
- Łączna cena każdej części zamówienia musi obejmować cały zakres danej części. Cena oferty musi być określona w PLN, podana jako cena brutto.
- W zaoferowanej cenie realizacji zamówienia muszą być zawarte wszelkie opłaty, podatki, cła, koszty transportu w tym koszty transportu lub dostarczenia zamówienia do szkoły.
- Termin i sposób składania ofert.
- Oferty należy składać do dnia 9 grudnia 2019 r. do godz. 15:00 w siedzibie ZSMK w Pyskowicach lub przesłać za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub poczty elektronicznej na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
- W przypadku złożenia oferty po terminie Zamawiający niezwłocznie zawiadomi Oferenta o złożeniu oferty po terminie oraz zwróci ofertę
- Kryteria oceny ofert: Przy wyborze oferty ZSMK w Pyskowicach będzie kierował się kryterium ceny
- Informacje dodatkowe:
- Osoba uprawniona do kontaktów : Lidia Klubińska, telefon/fax: 32 233-25-96, mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Postępowanie może zostać zamknięte bez dokonania wyboru, w szczególności w przypadku, gdy oferta najkorzystniejsza, przekracza kwotę jaką można przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, postępowanie może zostać zamknięte bez wybrania którejkolwiek oferty.
- Każdy podmiot może złożyć tylko jedną ofertę dla każdej części zapytania.
ZAŁĄCZNIKI
ZAŁĄCZNIK NR 1_ FORMULARZ CENOWY
Data: 2 grudnia 2019 Sporządził: Zuzanna Kulak
Zatwierdził: Edyta Mierzwa
zapytanie 4
Załącznik_nr_1_cz.4.doc70.5 KB
Znak sprawy:ZSMK.230.16.2019
Pyskowice, dnia 2 grudnia 2019 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
ZESPÓŁ SZKÓŁ IM. MARII KONOPNICKIEJ W PYSKOWICACH,
44-120 Pyskowice, ul. St. Wyszyńskiego 37
zaprasza
do składania ofert cenowych w ramach procedury rozeznania cen o nazwie: Wyposażenie pracowni logistycznej w Zespole Szkół im. Marii Konopnickiej w Pyskowicach_cz.4
NAZWA I ADRES SZKOŁY:
Zespół Szkół im. Marii Konopnickiej w Pyskowicach
- Kard. St. Wyszyńskiego 37
44-120 Pyskowice
telefon/fax: 32 233-25-96
mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Strona internetowa Zamawiającego: www.zsmk.edu.pl
godz. pracy: od poniedziałku do piątku 7.30 – 15.30
1.Szczegółowy zakres rozeznania cenowego obejmuje :
- Przedmiotem rozeznania cenowego jest zakup:
- a) Model dydaktyczno-szkoleniowy Wiesman – Zestaw nr 1–4 sztuki
- b) Zestaw z ładunkami okrągłymi i pasami mocującymi Wiesman – Zestaw nr 2 – 4 sztuki
- c) Incoterms w praktyce Wiesman – Zestaw nr 3 – 20 sztuk
- Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części.
- Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, oryginalnie zapakowany, wolny od wad i nie noszący znamion użytkowania.
- Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres oferowany przez producenta nie krótszy jednak niż minimum 12 miesięcy od dnia odbioru dostawy.
- Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego, koszt dostawy winien być wliczony w przedstawianą ofertę.
2.Wymagany termin realizacji zamówienia: nie dłużej niż 2 tygodnie od daty złożenia zamówienia.
- Informacje dotyczące gwarancji lub przeniesienia praw autorskich: jak w pkt 1.4
4.Informacje o szczególnych wymaganiach związanych z realizacją przedmiotu realizacji zamówienia np. utrudnienia bądź szczególna ostrożność przy realizacji zamówienia (jeśli dotyczy) – nie dotyczy.
- Istotne dla zamawiającego postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy lub określenie dokumentów, które będą wymagane od Oferenta przed podpisaniem umowy: nie dotyczy.
- 6. Opis sposobu obliczenia ceny.
- Cenę oferty należy podać w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
- Łączna cena każdej części zamówienia musi obejmować cały zakres danej części. Cena oferty musi być określona w PLN, podana jako cena brutto.
- W zaoferowanej cenie realizacji zamówienia muszą być zawarte wszelkie opłaty, podatki, cła, koszty transportu w tym koszty transportu lub dostarczenia zamówienia do szkoły.
- Termin i sposób składania ofert.
- Oferty należy składać do dnia 9 grudnia 2019 r. do godz. 15:00 w siedzibie ZSMK w Pyskowicach lub przesłać za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub poczty elektronicznej na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
- W przypadku złożenia oferty po terminie Zamawiający niezwłocznie zawiadomi Oferenta o złożeniu oferty po terminie oraz zwróci ofertę
- Kryteria oceny ofert: Przy wyborze oferty ZSMK w Pyskowicach będzie kierował się kryterium ceny
- Informacje dodatkowe:
- Osoba uprawniona do kontaktów : Lidia Klubińska, telefon/fax: 32 233-25-96, mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Postępowanie może zostać zamknięte bez dokonania wyboru, w szczególności w przypadku, gdy oferta najkorzystniejsza, przekracza kwotę jaką można przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, postępowanie może zostać zamknięte bez wybrania którejkolwiek oferty.
- Każdy podmiot może złożyć tylko jedną ofertę dla każdej części zapytania.
ZAŁĄCZNIKI
ZAŁĄCZNIK NR 1_ FORMULARZ CENOWY
Data: 2 grudnia 2019 Sporządził: Zuzanna Kulak
Zatwierdził: Edyta Mierzwa
zapytanie 3
Załącznik_nr_1_cz.3.doc63.5 KB
Znak sprawy:ZSMK.230.15.2019
Pyskowice, dnia 2 grudnia 2019 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
ZESPÓŁ SZKÓŁ IM. MARII KONOPNICKIEJ W PYSKOWICACH,
44-120 Pyskowice, ul. St. Wyszyńskiego 37
zaprasza
do składania ofert cenowych w ramach procedury rozeznania cen o nazwie: Wyposażenie pracowni logistycznej w Zespole Szkół im. Marii Konopnickiej w Pyskowicach_cz.3
NAZWA I ADRES SZKOŁY:
Zespół Szkół im. Marii Konopnickiej w Pyskowicach
- Kard. St. Wyszyńskiego 37
44-120 Pyskowice
telefon/fax: 32 233-25-96
mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Strona internetowa Zamawiającego: www.zsmk.edu.pl
godz. pracy: od poniedziałku do piątku 7.30 – 15.30
1.Szczegółowy zakres rozeznania cenowego obejmuje :
- Przedmiotem rozeznania cenowego jest zakup:
- a) Drukarka kodów kreskowych ZEBRA ZD 410– 1 sztuka
- Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części.
- Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, oryginalnie zapakowany, wolny od wad i nie noszący znamion użytkowania.
- Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres oferowany przez producenta nie krótszy jednak niż minimum 12 miesięcy od dnia odbioru dostawy.
- Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego, koszt dostawy winien być wliczony w przedstawianą ofertę.
2.Wymagany termin realizacji zamówienia: nie dłużej niż 2 tygodnie od daty złożenia zamówienia.
- Informacje dotyczące gwarancji lub przeniesienia praw autorskich: jak w pkt 1.4
4.Informacje o szczególnych wymaganiach związanych z realizacją przedmiotu realizacji zamówienia np. utrudnienia bądź szczególna ostrożność przy realizacji zamówienia (jeśli dotyczy) – nie dotyczy.
- Istotne dla zamawiającego postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy lub określenie dokumentów, które będą wymagane od Oferenta przed podpisaniem umowy: nie dotyczy.
- 6. Opis sposobu obliczenia ceny.
- Cenę oferty należy podać w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
- Łączna cena każdej części zamówienia musi obejmować cały zakres danej części. Cena oferty musi być określona w PLN, podana jako cena brutto.
- W zaoferowanej cenie realizacji zamówienia muszą być zawarte wszelkie opłaty, podatki, cła, koszty transportu w tym koszty transportu lub dostarczenia zamówienia do szkoły.
- Termin i sposób składania ofert.
- Oferty należy składać do dnia 9 grudnia 2019 r. do godz. 15:00 w siedzibie ZSMK w Pyskowicach lub przesłać za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub poczty elektronicznej na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
- W przypadku złożenia oferty po terminie Zamawiający niezwłocznie zawiadomi Oferenta o złożeniu oferty po terminie oraz zwróci ofertę
- Kryteria oceny ofert: Przy wyborze oferty ZSMK w Pyskowicach będzie kierował się kryterium ceny
- Informacje dodatkowe:
- Osoba uprawniona do kontaktów : Lidia Klubińska, telefon/fax: 32 233-25-96, mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Postępowanie może zostać zamknięte bez dokonania wyboru, w szczególności w przypadku, gdy oferta najkorzystniejsza, przekracza kwotę jaką można przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, postępowanie może zostać zamknięte bez wybrania którejkolwiek oferty.
- Każdy podmiot może złożyć tylko jedną ofertę dla każdej części zapytania.
ZAŁĄCZNIKI
ZAŁĄCZNIK NR 1_ FORMULARZ CENOWY
Data: 2 grudnia 2019 Sporządził: Zuzanna Kulak
Zatwierdził: Edyta Mierzwa
zapytanie 2
Załącznik_nr_1_cz.2.doc63.5 KB
Znak sprawy:ZSMK.230.14.2019
Pyskowice, dnia 2 grudnia 2019 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
ZESPÓŁ SZKÓŁ IM. MARII KONOPNICKIEJ W PYSKOWICACH,
44-120 Pyskowice, ul. St. Wyszyńskiego 37
zaprasza
do składania ofert cenowych w ramach procedury rozeznania cen o nazwie: Wyposażenie pracowni logistycznej w Zespole Szkół im. Marii Konopnickiej w Pyskowicach_cz.2
NAZWA I ADRES SZKOŁY:
Zespół Szkół im. Marii Konopnickiej w Pyskowicach
- Kard. St. Wyszyńskiego 37
44-120 Pyskowice
telefon/fax: 32 233-25-96
mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Strona internetowa Zamawiającego: www.zsmk.edu.pl
godz. pracy: od poniedziałku do piątku 7.30 – 15.30
1.Szczegółowy zakres rozeznania cenowego obejmuje :
- Przedmiotem rozeznania cenowego jest zakup:
- a) Czytnik bezprzewodowy kodów kreskowych HDWR HD 43– 6 sztuk
- Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części.
- Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, oryginalnie zapakowany, wolny od wad i nie noszący znamion użytkowania.
- Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres oferowany przez producenta nie krótszy jednak niż minimum 12 miesięcy od dnia odbioru dostawy.
- Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego, koszt dostawy winien być wliczony w przedstawianą ofertę.
2.Wymagany termin realizacji zamówienia: nie dłużej niż 2 tygodnie od daty złożenia zamówienia.
- Informacje dotyczące gwarancji lub przeniesienia praw autorskich: jak w pkt 1.4
4.Informacje o szczególnych wymaganiach związanych z realizacją przedmiotu realizacji zamówienia np. utrudnienia bądź szczególna ostrożność przy realizacji zamówienia (jeśli dotyczy) – nie dotyczy.
- Istotne dla zamawiającego postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy lub określenie dokumentów, które będą wymagane od Oferenta przed podpisaniem umowy: nie dotyczy.
- 6. Opis sposobu obliczenia ceny.
- Cenę oferty należy podać w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
- Łączna cena każdej części zamówienia musi obejmować cały zakres danej części. Cena oferty musi być określona w PLN, podana jako cena brutto.
- W zaoferowanej cenie realizacji zamówienia muszą być zawarte wszelkie opłaty, podatki, cła, koszty transportu w tym koszty transportu lub dostarczenia zamówienia do szkoły.
- Termin i sposób składania ofert.
- Oferty należy składać do dnia 9 grudnia 2019 r. do godz. 15:00 w siedzibie ZSMK w Pyskowicach lub przesłać za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub poczty elektronicznej na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
- W przypadku złożenia oferty po terminie Zamawiający niezwłocznie zawiadomi Oferenta o złożeniu oferty po terminie oraz zwróci ofertę
- Kryteria oceny ofert: Przy wyborze oferty ZSMK w Pyskowicach będzie kierował się kryterium ceny
- Informacje dodatkowe:
- Osoba uprawniona do kontaktów : Lidia Klubińska, telefon/fax: 32 233-25-96, mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Postępowanie może zostać zamknięte bez dokonania wyboru, w szczególności w przypadku, gdy oferta najkorzystniejsza, przekracza kwotę jaką można przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, postępowanie może zostać zamknięte bez wybrania którejkolwiek oferty.
- Każdy podmiot może złożyć tylko jedną ofertę dla każdej części zapytania.
ZAŁĄCZNIKI
ZAŁĄCZNIK NR 1_ FORMULARZ CENOWY
Data: 2 grudnia 2019 Sporządził: Zuzanna Kulak
Zatwierdził: Edyta Mierzwa
Zapytanie 1
Załącznik_nr_1_cz.1.doc67 KB
Znak sprawy:ZSMK.230.13.2019
Pyskowice, dnia 2 grudnia 2019 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
ZESPÓŁ SZKÓŁ IM. MARII KONOPNICKIEJ W PYSKOWICACH,
44-120 Pyskowice, ul. St. Wyszyńskiego 37
zaprasza
do składania ofert cenowych w ramach procedury rozeznania cen o nazwie: Wyposażenie pracowni logistycznej w Zespole Szkół im. Marii Konopnickiej w Pyskowicach_cz.1
NAZWA I ADRES SZKOŁY:
Zespół Szkół im. Marii Konopnickiej w Pyskowicach Kard. St. Wyszyńskiego 37
44-120 Pyskowice
telefon/fax: 32 233-25-96
mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Strona internetowa Zamawiającego: www.zsmk.edu.pl
godz. pracy: od poniedziałku do piątku 7.30 – 15.30
Strona internetowa Zamawiającego: www.zsmk.edu.pl
godz. pracy: od poniedziałku do piątku 7.30 – 15.30
1.Szczegółowy zakres rozeznania cenowego obejmuje :
- Przedmiotem rozeznania cenowego jest zakup:
- a) Czytnika kodów kreskowych Lecom T80 (w tym opcja dodatkowa 2D (CMOS) Newland EM3090 i stacja ładowania v.2) – 3 sztuki
- Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części.
- Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, oryginalnie zapakowany, wolny od wad i nie noszący znamion użytkowania.
- Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres oferowany przez producenta nie krótszy jednak niż minimum 12 miesięcy od dnia odbioru dostawy.
- Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego, koszt dostawy winien być wliczony w przedstawianą ofertę.
2.Wymagany termin realizacji zamówienia: nie dłużej niż 2 tygodnie od daty złożenia zamówienia.
- Informacje dotyczące gwarancji lub przeniesienia praw autorskich: jak w pkt 1.4
4.Informacje o szczególnych wymaganiach związanych z realizacją przedmiotu realizacji zamówienia np. utrudnienia bądź szczególna ostrożność przy realizacji zamówienia (jeśli dotyczy) – nie dotyczy.
- Istotne dla zamawiającego postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy lub określenie dokumentów, które będą wymagane od Oferenta przed podpisaniem umowy: nie dotyczy.
- 6. Opis sposobu obliczenia ceny.
- Cenę oferty należy podać w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
- Łączna cena każdej części zamówienia musi obejmować cały zakres danej części. Cena oferty musi być określona w PLN, podana jako cena brutto.
- W zaoferowanej cenie realizacji zamówienia muszą być zawarte wszelkie opłaty, podatki, cła, koszty transportu w tym koszty transportu lub dostarczenia zamówienia do szkoły.
- Termin i sposób składania ofert.
- Oferty należy składać do dnia 9 grudnia 2019 r. do godz. 15:00 w siedzibie ZSMK w Pyskowicach lub przesłać za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub poczty elektronicznej na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
- W przypadku złożenia oferty po terminie Zamawiający niezwłocznie zawiadomi Oferenta o złożeniu oferty po terminie oraz zwróci ofertę
- Kryteria oceny ofert: Przy wyborze oferty ZSMK w Pyskowicach będzie kierował się kryterium ceny
- Informacje dodatkowe:
- Osoba uprawniona do kontaktów : Lidia Klubińska, telefon/fax: 32 233-25-96, mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Postępowanie może zostać zamknięte bez dokonania wyboru, w szczególności w przypadku, gdy oferta najkorzystniejsza, przekracza kwotę jaką można przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, postępowanie może zostać zamknięte bez wybrania którejkolwiek oferty.
- Każdy podmiot może złożyć tylko jedną ofertę dla każdej części zapytania.
ZAŁĄCZNIKI
ZAŁĄCZNIK NR 1_ FORMULARZ CENOWY
Data: 2 grudnia 2019 Sporządził: Zuzanna Kulak
Zatwierdził: Edyta Mierzwa