zapytanie 9

pdfZałączniki_nr_1_i_2_-_formularz_oświadczenie.pdf278.31 KB

Zaproszenie do składania ofert

 

na wykonanie  dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i opiniami,  w  ramach  zadania  inwestycyjnego:

„ Poprawa  efektywności  energetycznej  w  budynkach  Zespołu Szkół im. Marii Konopnickiej

w Pyskowicach”.

 

  1. Nazwa i adres Zamawiającego

                            

Zespołu Szkół im. Marii Konopnickiej w Pyskowicach

  1. Kard Stefana Wyszyńskiego 37, 44-120 Pyskowice
  1. Opis przedmiotu zamówienia

Dokumentacja projektowa jest niezbędna celem złożenia wniosku o dofinansowanie projektów służących poprawie efektywności energetycznej w budynkach szkolnych, w których prowadzona jest działalność oświatowo-wychowawcza poprzez wsparcie kompleksowych działań inwestycyjnych polegających na głębokiej termomodernizacji i podjętych w celu doprowadzenia budynków szkolnych do standardu energetycznego „pasywnego” lub „prawie zeroemisyjnego”.

Realizacja projektów ma prowadzić do redukcji emisji CO2, ograniczenia zużycia energii pierwotnej, zwiększenia udziału energii wytwarzanej z odnawialnych źródeł energii (jeżeli zakres projektu obejmuje również produkcję energii) oraz do zwiększenia świadomości społecznej dotyczącej efektywności energetycznej, przy zachowaniu najwyższej efektywności energetycznej i kosztowej.

Zakres prac projektowych szczegółowo opisany jest w punkcie 2.1.

 

2.1  Zakres prac projektowych

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wielobranżowej dokumentacji  budowlano – wykonawczej obejmującej następujący  zakres prac projektowych:

  1. Wykonanie audytu energetycznego w celu określenia opłacalności wraz z załącznikiem ekologiczno-technicznym zawierającym wyliczenia redukcji CO2.
  2. Wykonanie fotowoltaiki – montaż paneli fotowoltaicznych teren nieużytkowy przy szkole.
  3. Wykonanie pompy ciepła powietrznej na potrzeby ciepłej wody użytkowej i o ile możliwe centralnego ogrzewania.
  4. Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła – budynek sali gimnastycznej.
  5. Wymiana oświetlenia na LED – budynek szkoły oraz sali
  6. Docieplenie przegród zewnętrznych zaplecza socjalnego  przy budynku Sali gimnastycznej.
  7. Wymiana drzwi zewnętrznych w budynku głównym w ramach termomodernizacji.

Uwaga:  Budynki nie są po termomodernizacji w rozumieniu docieplenia przegród

               zewnętrznych z uwagi na walory estetyczno-zabytkowe.

W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi:

  1. a) Wykonanie audytu energetycznego
  2. Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego wielobranżowego, obejmującego swym zakresem architekturę, konstrukcję oraz roboty instalacyjne,
  3. Wykonanie Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla poszczególnych branż,
  4. Wykonanie przedmiarów robót oraz kosztorysów inwestorskich dla poszczególnych branż.  

Do obowiązków Wykonawcy należy uzyskanie wszelkich uzgodnień, decyzji
i materiałów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę i rozpoczęcia inwestycji.

Konieczności uzyskania pozwolenia wojewódzkiego konserwatora zabytków na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków.

 

2.2  Zawartość wielobranżowej dokumentacji projektowej:

  • Projekty budowlano-wykonawcze dla poszczególnych branż – w liczbie 5 egz.
    w wersji papierowej.
  • Informacja dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), która będzie podstawą do opracowania projektu BIOZ – w liczbie 5 egz. w wersji papierowej.
  • Audyt energetyczny – w liczbie 3 egz.
  • Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla poszczególnych branż – w liczbie 3 egz. w wersji papierowej,
  • Kosztorysy inwestorskie dla poszczególnych branż – w liczbie 3 egz. w wersji papierowej.
  • Przedmiary robót dla poszczególnych branż – w liczbie 3 egz. w wersji papierowej.
  • Całość dokumentacji projektowo-kosztorysowej w formie elektronicznej na nośniku ( w formacie pdf i dwg) – 1 egz.

 

2.3  Opracowanie powinno uwzględniać przepisy następujących aktów prawnych:

  • Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.),
  • Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843),
  • Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t. j. Dz. U. z 2013, poz. 1129),
  • Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004, poz. 1389),
  • Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej
    z dnia 25.04.2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu  budowlanego (Dz. U. z 2018 r., poz. 1935).
  • Ustawa z dn. 19 lipca 2019r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U z 2019r., poz. 1696)

Dokumentację  należy sporządzić zgodnie z zasadami określonymi w art. 29–31 ustawy
z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych w szczególności:

- przedmiot umowy należy opisać za pomocą norm, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych lub poprzez dokładny opis wskazujący wymagania funkcjonalne,

- w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót niedozwolone jest określanie materiałów, wyrobów, urządzeń lub technologii za pomocą znaków towarowych (nazw producentów), patentów lub pochodzenia; jeżeli nie jest to możliwe ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia i nie ma możliwości opisania za pomocą dostatecznie dokładnych określeń to wskazaniom takim winny towarzyszyć wyrazy „lub równoważny” wraz z informacją w jaki sposób będzie oceniana równoważność – w takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia uzasadnienia.

  1. Termin wykonania dokumentacji

Termin wykonania przedmiotu umowy 70 dni od podpisania umowy.

 

  1. Sposób i forma przygotowania oferty
  • Ofertę należy sporządzić zgodnie z formularzem ofertowym stanowiącym Załącznik Nr 1 do niniejszego zaproszenia.
  • W ofercie należy podać cenę brutto za wykonanie całości przedmiotu zamówienia.
  • Oferta musi być złożona w formie pisemnej i być podpisana przez osobę (osoby) uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy.
  • W przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba inna niż wynika to z dokumentów rejestrowych do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, zgodne z wymaganiami Kodeksu cywilnego upoważniające do wykonania tej czynności.
  • Wszystkie załączniki do oferty, stanowiące oświadczenia powinny być również podpisane przez upoważnionego przedstawiciela. Zakres reprezentacji przedsiębiorcy musi wynikać z dokumentów przedstawionych przez Wykonawcę.
  • Na ofertę składają się:
  1. formularz ofertowy (wzór w załączeniu),
  2. oświadczenie (wzór w załączeniu).
  1. Kryteria oceny ofert
  • Kryterium wyboru oferty jest cena (cena-100%).
  • Ofertą najkorzystniejszą będzie oferta z najniższą ceną, spełniająca wymagania Zamawiającego.
  1. Termin składania ofert:

Oferty należy składać drogą e-mail do dnia 05.06.2020 r. do godz. 1400
na   adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Zamawiający  sugeruje  składanie  ofert  zgodnie
z załączonym wzorem (załącznik nr 1), w innym przypadku oferta musi zawierać wszystkie wymagane we wzorze Zamawiającego informacje. Do oferty należy załączyć oświadczenie  (załącznik nr 2 do niniejszego zapytania). Ofertę i oświadczenie należy złożyć w postaci skanu podpisanych dokumentów.

  1. Termin związania ofertą wynosi 14 dni.

 

  1. Wybór oferty:
  • w przypadku jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana nie podpisze umowy w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, Zamawiający będzie uprawniony do wyboru oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert lub zamknięcia rozeznania bez dokonania wyboru oferty,
  • jeżeli w niniejszym rozeznaniu nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia
    w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Oferty dodatkowe, nie będą mogły przedstawiać cen wyższych  niż zaproponowane
    w złożonych ofertach.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybraną ofertę, do negocjacji warunków przy wyborze oferty, a także rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyny.

  1. Dodatkowe informacje

Osobą upoważnioną do kontaktów z wykonawcami jest Dyrektor szkoły – Edyta Mierzwa

tel/fax:  32 233 25 96    lub  Tadeusz Bobik  32 332 66 50.

 

  1. Klauzula informacyjna

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2  Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/94/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (Dz. U. UE.L.04.05.2016) informujemy, iż:

  • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Szkoły;
  • kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – tel. 32 233 25 96, email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.;
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji zadań związanych z przeprowadzeniem oraz weryfikacją oferty złożonej w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;
  • Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą w czasie określonym przepisami prawa;
  • posiada Pani/Pan prawo żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, prawo do ograniczenia ich przetwarzania;
  • ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych wskazanego na wstępie;
  • podanie danych osobowych w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i podpisania umowy z wybranym podmiotem jest obligatoryjne;
  • Pani/Pana dane nie będą przekazane odbiorcy w państwie trzecim lub organizacji międzynarodowej;
  • Pani/Pana dane nie będą poddane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji (profilowaniu).

Składając ofertę, oferent jest zobowiązany wypełnić obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe   bezpośrednio lub pośrednio pozyska  i  przekaże  w  celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.

.

Załączniki:

Załącznik nr 1     –   Formularz ofertowy,

Załącznik nr 2     –   Oświadczenie o wypełnieniu obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio Wykonawca pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego.

 

 

zapytanie 8

docZałącznik_nr_1_cz.8.doc64.5 KB

Znak sprawy:ZSMK.230.20.2019

Pyskowice, dnia 2 grudnia 2019 r.

               

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

ZESPÓŁ SZKÓŁ IM. MARII KONOPNICKIEJ W PYSKOWICACH,

44-120 Pyskowice, ul. St. Wyszyńskiego 37  

zaprasza

do składania ofert cenowych w ramach procedury rozeznania cen o nazwie: Wyposażenie pracowni logistycznej w Zespole Szkół im. Marii Konopnickiej w Pyskowicach_cz.8

NAZWA I ADRES SZKOŁY:

Zespół Szkół im. Marii Konopnickiej w Pyskowicach

  1. Kard. St. Wyszyńskiego 37

44-120 Pyskowice

telefon/fax: 32 233-25-96

mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Strona internetowa Zamawiającego: www.zsmk.edu.pl

godz. pracy: od poniedziałku do piątku 7.30 – 15.30

1.Szczegółowy zakres rozeznania cenowego obejmuje :

  1. Przedmiotem rozeznania cenowego jest zakup:

Oprogramowania Comarch ERP Optima Licencja (instalacja) na 15 stanowiskach komputerowych.

Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części.

  1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, oryginalnie zapakowany, wolny od wad i nie noszący znamion użytkowania.
  1. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres oferowany przez producenta nie krótszy jednak niż minimum 12 miesięcy od dnia odbioru dostawy.
  2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego, koszt dostawy winien być wliczony w przedstawianą ofertę.

2.Wymagany termin realizacji zamówienia: nie dłużej niż 2 tygodnie od daty złożenia zamówienia.

  1. Informacje dotyczące gwarancji lub przeniesienia praw autorskich: jak w pkt 1.4

4.Informacje o szczególnych wymaganiach związanych z realizacją przedmiotu realizacji zamówienia np. utrudnienia bądź szczególna ostrożność przy realizacji zamówienia (jeśli dotyczy) – nie dotyczy.

  1. Istotne dla zamawiającego postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy lub określenie dokumentów, które będą wymagane od Oferenta przed podpisaniem umowy: nie dotyczy.
  2. 6. Opis sposobu obliczenia ceny.
  3. Cenę oferty należy podać w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
  4. Łączna cena każdej części zamówienia musi obejmować cały zakres danej części. Cena oferty musi być określona w PLN, podana jako cena brutto.
  5. W zaoferowanej cenie realizacji zamówienia muszą być zawarte wszelkie opłaty, podatki, cła, koszty transportu w tym koszty transportu lub dostarczenia zamówienia do szkoły.
  6. Termin i sposób składania ofert.
  7. Oferty należy składać do dnia 9 grudnia 2019 r. do godz. 15:00 w siedzibie ZSMK w Pyskowicach lub przesłać za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub poczty elektronicznej na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
  8. W przypadku złożenia oferty po terminie Zamawiający niezwłocznie zawiadomi Oferenta o złożeniu oferty po terminie oraz zwróci ofertę
  9. Kryteria oceny ofert: Przy wyborze oferty ZSMK w Pyskowicach będzie kierował się kryterium ceny
  10. Informacje dodatkowe:
  11. Osoba uprawniona do kontaktów : Lidia Klubińska, telefon/fax: 32 233-25-96, mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  12. Postępowanie może zostać zamknięte bez dokonania wyboru, w szczególności w przypadku, gdy oferta najkorzystniejsza, przekracza kwotę jaką można przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, postępowanie może zostać zamknięte bez wybrania którejkolwiek oferty.
  13. Każdy podmiot może złożyć tylko jedną ofertę dla każdej części zapytania.

ZAŁĄCZNIKI

ZAŁĄCZNIK NR 1_ FORMULARZ CENOWY

Data: 2 grudnia 2019                                                     Sporządził: Zuzanna Kulak

Zatwierdził: Edyta Mierzwa

 zapytanie 7

 docZałącznik_nr_1_cz.7.doc68 KB

Znak sprawy:ZSMK.230.19.2019

Pyskowice, dnia 2 grudnia 2019 r.

               

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

ZESPÓŁ SZKÓŁ IM. MARII KONOPNICKIEJ W PYSKOWICACH,

44-120 Pyskowice, ul. St. Wyszyńskiego 37  

zaprasza

do składania ofert cenowych w ramach procedury rozeznania cen o nazwie: Wyposażenie pracowni logistycznej w Zespole Szkół im. Marii Konopnickiej w Pyskowicach_cz.7

NAZWA I ADRES SZKOŁY:

Zespół Szkół im. Marii Konopnickiej w Pyskowicach

  1. Kard. St. Wyszyńskiego 37

44-120 Pyskowice

telefon/fax: 32 233-25-96

mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Strona internetowa Zamawiającego: www.zsmk.edu.pl

godz. pracy: od poniedziałku do piątku 7.30 – 15.30

1.Szczegółowy zakres rozeznania cenowego obejmuje :

  1. Przedmiotem rozeznania cenowego jest zakup:
  2. a) Logistyka cz.1 (1 sztuka – zestaw 26 plansz)
  3. b) Logistyka cz.2 (1 sztuka – zestaw 26 plansz)

Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części.

  1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, oryginalnie zapakowany, wolny od wad i nie noszący znamion użytkowania.
  1. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres oferowany przez producenta nie krótszy jednak niż minimum 12 miesięcy od dnia odbioru dostawy.
  2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego, koszt dostawy winien być wliczony w przedstawianą ofertę.

2.Wymagany termin realizacji zamówienia: nie dłużej niż 2 tygodnie od daty złożenia zamówienia.

  1. Informacje dotyczące gwarancji lub przeniesienia praw autorskich: jak w pkt 1.4

4.Informacje o szczególnych wymaganiach związanych z realizacją przedmiotu realizacji zamówienia np. utrudnienia bądź szczególna ostrożność przy realizacji zamówienia (jeśli dotyczy) – nie dotyczy.

  1. Istotne dla zamawiającego postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy lub określenie dokumentów, które będą wymagane od Oferenta przed podpisaniem umowy: nie dotyczy.
  2. 6. Opis sposobu obliczenia ceny.
  3. Cenę oferty należy podać w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
  4. Łączna cena każdej części zamówienia musi obejmować cały zakres danej części. Cena oferty musi być określona w PLN, podana jako cena brutto.
  5. W zaoferowanej cenie realizacji zamówienia muszą być zawarte wszelkie opłaty, podatki, cła, koszty transportu w tym koszty transportu lub dostarczenia zamówienia do szkoły.
  6. Termin i sposób składania ofert.
  7. Oferty należy składać do dnia 9 grudnia 2019 r. do godz. 15:00 w siedzibie ZSMK w Pyskowicach lub przesłać za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub poczty elektronicznej na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
  8. W przypadku złożenia oferty po terminie Zamawiający niezwłocznie zawiadomi Oferenta o złożeniu oferty po terminie oraz zwróci ofertę
  9. Kryteria oceny ofert: Przy wyborze oferty ZSMK w Pyskowicach będzie kierował się kryterium ceny
  10. Informacje dodatkowe:
  11. Osoba uprawniona do kontaktów : Lidia Klubińska, telefon/fax: 32 233-25-96, mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  12. Postępowanie może zostać zamknięte bez dokonania wyboru, w szczególności w przypadku, gdy oferta najkorzystniejsza, przekracza kwotę jaką można przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, postępowanie może zostać zamknięte bez wybrania którejkolwiek oferty.
  13. Każdy podmiot może złożyć tylko jedną ofertę dla każdej części zapytania.

ZAŁĄCZNIKI

ZAŁĄCZNIK NR 1_ FORMULARZ CENOWY

Data: 2 grudnia 2019                                                     Sporządził: Zuzanna Kulak

Zatwierdził: Edyta Mierzwa

 

zapytanie 6

docZałącznik_nr_1_cz.6.doc63.5 KB 

Znak sprawy:ZSMK.230.18.2019

Pyskowice, dnia 2 grudnia 2019 r.

               

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

ZESPÓŁ SZKÓŁ IM. MARII KONOPNICKIEJ W PYSKOWICACH,

44-120 Pyskowice, ul. St. Wyszyńskiego 37  

zaprasza

do składania ofert cenowych w ramach procedury rozeznania cen o nazwie: Wyposażenie pracowni logistycznej w Zespole Szkół im. Marii Konopnickiej w Pyskowicach_cz.6

NAZWA I ADRES SZKOŁY:

Zespół Szkół im. Marii Konopnickiej w Pyskowicach

  1. Kard. St. Wyszyńskiego 37

44-120 Pyskowice

telefon/fax: 32 233-25-96

mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Strona internetowa Zamawiającego: www.zsmk.edu.pl

godz. pracy: od poniedziałku do piątku 7.30 – 15.30

1.Szczegółowy zakres rozeznania cenowego obejmuje :

  1. Przedmiotem rozeznania cenowego jest zakup:
  2. a) Samochód Sprinter DHL + podnośnik Burder- 1 sztuka
  3. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części.
  4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, oryginalnie zapakowany, wolny od wad i nie noszący znamion użytkowania.
  1. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres oferowany przez producenta nie krótszy jednak niż minimum 12 miesięcy od dnia odbioru dostawy.
  2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego, koszt dostawy winien być wliczony w przedstawianą ofertę.

2.Wymagany termin realizacji zamówienia: nie dłużej niż 2 tygodnie od daty złożenia zamówienia.

  1. Informacje dotyczące gwarancji lub przeniesienia praw autorskich: jak w pkt 1.4

4.Informacje o szczególnych wymaganiach związanych z realizacją przedmiotu realizacji zamówienia np. utrudnienia bądź szczególna ostrożność przy realizacji zamówienia (jeśli dotyczy) – nie dotyczy.

  1. Istotne dla zamawiającego postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy lub określenie dokumentów, które będą wymagane od Oferenta przed podpisaniem umowy: nie dotyczy.
  2. 6. Opis sposobu obliczenia ceny.
  3. Cenę oferty należy podać w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
  4. Łączna cena każdej części zamówienia musi obejmować cały zakres danej części. Cena oferty musi być określona w PLN, podana jako cena brutto.
  5. W zaoferowanej cenie realizacji zamówienia muszą być zawarte wszelkie opłaty, podatki, cła, koszty transportu w tym koszty transportu lub dostarczenia zamówienia do szkoły.
  6. Termin i sposób składania ofert.
  7. Oferty należy składać do dnia 9 grudnia 2019 r. do godz. 15:00 w siedzibie ZSMK w Pyskowicach lub przesłać za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub poczty elektronicznej na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
  8. W przypadku złożenia oferty po terminie Zamawiający niezwłocznie zawiadomi Oferenta o złożeniu oferty po terminie oraz zwróci ofertę
  9. Kryteria oceny ofert: Przy wyborze oferty ZSMK w Pyskowicach będzie kierował się kryterium ceny
  10. Informacje dodatkowe:
  11. Osoba uprawniona do kontaktów : Lidia Klubińska, telefon/fax: 32 233-25-96, mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  12. Postępowanie może zostać zamknięte bez dokonania wyboru, w szczególności w przypadku, gdy oferta najkorzystniejsza, przekracza kwotę jaką można przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, postępowanie może zostać zamknięte bez wybrania którejkolwiek oferty.
  13. Każdy podmiot może złożyć tylko jedną ofertę dla każdej części zapytania.

ZAŁĄCZNIKI

ZAŁĄCZNIK NR 1_ FORMULARZ CENOWY

Data: 2 grudnia 2019                                                     Sporządził: Zuzanna Kulak

Zatwierdził: Edyta Mierzwa

zapytanie 5

 docZałącznik_nr_1_cz.5.doc63.5 KB

Znak sprawy:ZSMK.230.17.2019

Pyskowice, dnia 2 grudnia 2019 r.

               

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

ZESPÓŁ SZKÓŁ IM. MARII KONOPNICKIEJ W PYSKOWICACH,

44-120 Pyskowice, ul. St. Wyszyńskiego 37  

zaprasza

do składania ofert cenowych w ramach procedury rozeznania cen o nazwie: Wyposażenie pracowni logistycznej w Zespole Szkół im. Marii Konopnickiej w Pyskowicach_cz.5

NAZWA I ADRES SZKOŁY:

Zespół Szkół im. Marii Konopnickiej w Pyskowicach

  1. Kard. St. Wyszyńskiego 37

44-120 Pyskowice

telefon/fax: 32 233-25-96

mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Strona internetowa Zamawiającego: www.zsmk.edu.pl

godz. pracy: od poniedziałku do piątku 7.30 – 15.30

1.Szczegółowy zakres rozeznania cenowego obejmuje :

  1. Przedmiotem rozeznania cenowego jest zakup:
  2. a) Wózek widłowy z dźwigiem 1:10 2,4 GHz RTR - 2 sztuki
  3. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części.
  4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, oryginalnie zapakowany, wolny od wad i nie noszący znamion użytkowania.
  1. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres oferowany przez producenta nie krótszy jednak niż minimum 12 miesięcy od dnia odbioru dostawy.
  2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego, koszt dostawy winien być wliczony w przedstawianą ofertę.

2.Wymagany termin realizacji zamówienia: nie dłużej niż 2 tygodnie od daty złożenia zamówienia.

  1. Informacje dotyczące gwarancji lub przeniesienia praw autorskich: jak w pkt 1.4

4.Informacje o szczególnych wymaganiach związanych z realizacją przedmiotu realizacji zamówienia np. utrudnienia bądź szczególna ostrożność przy realizacji zamówienia (jeśli dotyczy) – nie dotyczy.

  1. Istotne dla zamawiającego postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy lub określenie dokumentów, które będą wymagane od Oferenta przed podpisaniem umowy: nie dotyczy.
  2. 6. Opis sposobu obliczenia ceny.
  3. Cenę oferty należy podać w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
  4. Łączna cena każdej części zamówienia musi obejmować cały zakres danej części. Cena oferty musi być określona w PLN, podana jako cena brutto.
  5. W zaoferowanej cenie realizacji zamówienia muszą być zawarte wszelkie opłaty, podatki, cła, koszty transportu w tym koszty transportu lub dostarczenia zamówienia do szkoły.
  6. Termin i sposób składania ofert.
  7. Oferty należy składać do dnia 9 grudnia 2019 r. do godz. 15:00 w siedzibie ZSMK w Pyskowicach lub przesłać za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub poczty elektronicznej na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
  8. W przypadku złożenia oferty po terminie Zamawiający niezwłocznie zawiadomi Oferenta o złożeniu oferty po terminie oraz zwróci ofertę
  9. Kryteria oceny ofert: Przy wyborze oferty ZSMK w Pyskowicach będzie kierował się kryterium ceny
  10. Informacje dodatkowe:
  11. Osoba uprawniona do kontaktów : Lidia Klubińska, telefon/fax: 32 233-25-96, mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  12. Postępowanie może zostać zamknięte bez dokonania wyboru, w szczególności w przypadku, gdy oferta najkorzystniejsza, przekracza kwotę jaką można przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, postępowanie może zostać zamknięte bez wybrania którejkolwiek oferty.
  13. Każdy podmiot może złożyć tylko jedną ofertę dla każdej części zapytania.

ZAŁĄCZNIKI

ZAŁĄCZNIK NR 1_ FORMULARZ CENOWY

Data: 2 grudnia 2019                                                     Sporządził: Zuzanna Kulak

Zatwierdził: Edyta Mierzwa

zapytanie 4

 docZałącznik_nr_1_cz.4.doc70.5 KB

Znak sprawy:ZSMK.230.16.2019

Pyskowice, dnia 2 grudnia 2019 r.

               

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

ZESPÓŁ SZKÓŁ IM. MARII KONOPNICKIEJ W PYSKOWICACH,

44-120 Pyskowice, ul. St. Wyszyńskiego 37  

zaprasza

do składania ofert cenowych w ramach procedury rozeznania cen o nazwie: Wyposażenie pracowni logistycznej w Zespole Szkół im. Marii Konopnickiej w Pyskowicach_cz.4

NAZWA I ADRES SZKOŁY:

Zespół Szkół im. Marii Konopnickiej w Pyskowicach

  1. Kard. St. Wyszyńskiego 37

44-120 Pyskowice

telefon/fax: 32 233-25-96

mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Strona internetowa Zamawiającego: www.zsmk.edu.pl

godz. pracy: od poniedziałku do piątku 7.30 – 15.30

1.Szczegółowy zakres rozeznania cenowego obejmuje :

  1. Przedmiotem rozeznania cenowego jest zakup:
  2. a) Model dydaktyczno-szkoleniowy Wiesman – Zestaw nr 1–4 sztuki
  3. b) Zestaw z ładunkami okrągłymi i pasami mocującymi Wiesman – Zestaw nr 2 – 4 sztuki
  4. c) Incoterms w praktyce Wiesman – Zestaw nr 3 – 20 sztuk
  5. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części.
  6. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, oryginalnie zapakowany, wolny od wad i nie noszący znamion użytkowania.
  1. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres oferowany przez producenta nie krótszy jednak niż minimum 12 miesięcy od dnia odbioru dostawy.
  2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego, koszt dostawy winien być wliczony w przedstawianą ofertę.

2.Wymagany termin realizacji zamówienia: nie dłużej niż 2 tygodnie od daty złożenia zamówienia.

  1. Informacje dotyczące gwarancji lub przeniesienia praw autorskich: jak w pkt 1.4

4.Informacje o szczególnych wymaganiach związanych z realizacją przedmiotu realizacji zamówienia np. utrudnienia bądź szczególna ostrożność przy realizacji zamówienia (jeśli dotyczy) – nie dotyczy.

  1. Istotne dla zamawiającego postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy lub określenie dokumentów, które będą wymagane od Oferenta przed podpisaniem umowy: nie dotyczy.
  2. 6. Opis sposobu obliczenia ceny.
  3. Cenę oferty należy podać w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
  4. Łączna cena każdej części zamówienia musi obejmować cały zakres danej części. Cena oferty musi być określona w PLN, podana jako cena brutto.
  5. W zaoferowanej cenie realizacji zamówienia muszą być zawarte wszelkie opłaty, podatki, cła, koszty transportu w tym koszty transportu lub dostarczenia zamówienia do szkoły.
  6. Termin i sposób składania ofert.
  7. Oferty należy składać do dnia 9 grudnia 2019 r. do godz. 15:00 w siedzibie ZSMK w Pyskowicach lub przesłać za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub poczty elektronicznej na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
  8. W przypadku złożenia oferty po terminie Zamawiający niezwłocznie zawiadomi Oferenta o złożeniu oferty po terminie oraz zwróci ofertę
  9. Kryteria oceny ofert: Przy wyborze oferty ZSMK w Pyskowicach będzie kierował się kryterium ceny
  10. Informacje dodatkowe:
  11. Osoba uprawniona do kontaktów : Lidia Klubińska, telefon/fax: 32 233-25-96, mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  12. Postępowanie może zostać zamknięte bez dokonania wyboru, w szczególności w przypadku, gdy oferta najkorzystniejsza, przekracza kwotę jaką można przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, postępowanie może zostać zamknięte bez wybrania którejkolwiek oferty.
  13. Każdy podmiot może złożyć tylko jedną ofertę dla każdej części zapytania.

ZAŁĄCZNIKI

ZAŁĄCZNIK NR 1_ FORMULARZ CENOWY

Data: 2 grudnia 2019                                                     Sporządził: Zuzanna Kulak

Zatwierdził: Edyta Mierzwa

 

zapytanie 3

docZałącznik_nr_1_cz.3.doc63.5 KB

Znak sprawy:ZSMK.230.15.2019

Pyskowice, dnia 2 grudnia 2019 r.

              

ZAPYTANIE OFERTOWE

ZESPÓŁ SZKÓŁ IM. MARII KONOPNICKIEJ W PYSKOWICACH,

44-120 Pyskowice, ul. St. Wyszyńskiego 37  

zaprasza

do składania ofert cenowych w ramach procedury rozeznania cen o nazwie: Wyposażenie pracowni logistycznej w Zespole Szkół im. Marii Konopnickiej w Pyskowicach_cz.3

NAZWA I ADRES SZKOŁY:

Zespół Szkół im. Marii Konopnickiej w Pyskowicach

  1. Kard. St. Wyszyńskiego 37

44-120 Pyskowice

telefon/fax: 32 233-25-96

mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Strona internetowa Zamawiającego: www.zsmk.edu.pl

godz. pracy: od poniedziałku do piątku 7.30 – 15.30

1.Szczegółowy zakres rozeznania cenowego obejmuje :

  1. Przedmiotem rozeznania cenowego jest zakup:
  2. a) Drukarka kodów kreskowych ZEBRA ZD 410– 1 sztuka
  3. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części.
  4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, oryginalnie zapakowany, wolny od wad i nie noszący znamion użytkowania.
  1. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres oferowany przez producenta nie krótszy jednak niż minimum 12 miesięcy od dnia odbioru dostawy.
  2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego, koszt dostawy winien być wliczony w przedstawianą ofertę.

2.Wymagany termin realizacji zamówienia: nie dłużej niż 2 tygodnie od daty złożenia zamówienia.

  1. Informacje dotyczące gwarancji lub przeniesienia praw autorskich: jak w pkt 1.4

4.Informacje o szczególnych wymaganiach związanych z realizacją przedmiotu realizacji zamówienia np. utrudnienia bądź szczególna ostrożność przy realizacji zamówienia (jeśli dotyczy) – nie dotyczy.

  1. Istotne dla zamawiającego postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy lub określenie dokumentów, które będą wymagane od Oferenta przed podpisaniem umowy: nie dotyczy.
  2. 6. Opis sposobu obliczenia ceny.
  3. Cenę oferty należy podać w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
  4. Łączna cena każdej części zamówienia musi obejmować cały zakres danej części. Cena oferty musi być określona w PLN, podana jako cena brutto.
  5. W zaoferowanej cenie realizacji zamówienia muszą być zawarte wszelkie opłaty, podatki, cła, koszty transportu w tym koszty transportu lub dostarczenia zamówienia do szkoły.
  6. Termin i sposób składania ofert.
  7. Oferty należy składać do dnia 9 grudnia 2019 r. do godz. 15:00 w siedzibie ZSMK w Pyskowicach lub przesłać za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub poczty elektronicznej na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
  8. W przypadku złożenia oferty po terminie Zamawiający niezwłocznie zawiadomi Oferenta o złożeniu oferty po terminie oraz zwróci ofertę
  9. Kryteria oceny ofert: Przy wyborze oferty ZSMK w Pyskowicach będzie kierował się kryterium ceny
  10. Informacje dodatkowe:
  11. Osoba uprawniona do kontaktów : Lidia Klubińska, telefon/fax: 32 233-25-96, mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  12. Postępowanie może zostać zamknięte bez dokonania wyboru, w szczególności w przypadku, gdy oferta najkorzystniejsza, przekracza kwotę jaką można przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, postępowanie może zostać zamknięte bez wybrania którejkolwiek oferty.
  13. Każdy podmiot może złożyć tylko jedną ofertę dla każdej części zapytania.

ZAŁĄCZNIKI

ZAŁĄCZNIK NR 1_ FORMULARZ CENOWY

Data: 2 grudnia 2019                                                     Sporządził: Zuzanna Kulak

Zatwierdził: Edyta Mierzwa





zapytanie 2

docZałącznik_nr_1_cz.2.doc63.5 KB

Znak sprawy:ZSMK.230.14.2019

Pyskowice, dnia 2 grudnia 2019 r.

               

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

ZESPÓŁ SZKÓŁ IM. MARII KONOPNICKIEJ W PYSKOWICACH,

44-120 Pyskowice, ul. St. Wyszyńskiego 37  

zaprasza

do składania ofert cenowych w ramach procedury rozeznania cen o nazwie: Wyposażenie pracowni logistycznej w Zespole Szkół im. Marii Konopnickiej w Pyskowicach_cz.2

NAZWA I ADRES SZKOŁY:

Zespół Szkół im. Marii Konopnickiej w Pyskowicach

  1. Kard. St. Wyszyńskiego 37

44-120 Pyskowice

telefon/fax: 32 233-25-96

mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Strona internetowa Zamawiającego: www.zsmk.edu.pl

godz. pracy: od poniedziałku do piątku 7.30 – 15.30

1.Szczegółowy zakres rozeznania cenowego obejmuje :

  1. Przedmiotem rozeznania cenowego jest zakup:
  2. a) Czytnik bezprzewodowy kodów kreskowych HDWR HD 43– 6 sztuk
  3. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części.
  4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, oryginalnie zapakowany, wolny od wad i nie noszący znamion użytkowania.
  1. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres oferowany przez producenta nie krótszy jednak niż minimum 12 miesięcy od dnia odbioru dostawy.
  2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego, koszt dostawy winien być wliczony w przedstawianą ofertę.

2.Wymagany termin realizacji zamówienia: nie dłużej niż 2 tygodnie od daty złożenia zamówienia.

  1. Informacje dotyczące gwarancji lub przeniesienia praw autorskich: jak w pkt 1.4

4.Informacje o szczególnych wymaganiach związanych z realizacją przedmiotu realizacji zamówienia np. utrudnienia bądź szczególna ostrożność przy realizacji zamówienia (jeśli dotyczy) – nie dotyczy.

  1. Istotne dla zamawiającego postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy lub określenie dokumentów, które będą wymagane od Oferenta przed podpisaniem umowy: nie dotyczy.
  2. 6. Opis sposobu obliczenia ceny.
  3. Cenę oferty należy podać w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
  4. Łączna cena każdej części zamówienia musi obejmować cały zakres danej części. Cena oferty musi być określona w PLN, podana jako cena brutto.
  5. W zaoferowanej cenie realizacji zamówienia muszą być zawarte wszelkie opłaty, podatki, cła, koszty transportu w tym koszty transportu lub dostarczenia zamówienia do szkoły.
  6. Termin i sposób składania ofert.
  7. Oferty należy składać do dnia 9 grudnia 2019 r. do godz. 15:00 w siedzibie ZSMK w Pyskowicach lub przesłać za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub poczty elektronicznej na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
  8. W przypadku złożenia oferty po terminie Zamawiający niezwłocznie zawiadomi Oferenta o złożeniu oferty po terminie oraz zwróci ofertę
  9. Kryteria oceny ofert: Przy wyborze oferty ZSMK w Pyskowicach będzie kierował się kryterium ceny
  10. Informacje dodatkowe:
  11. Osoba uprawniona do kontaktów : Lidia Klubińska, telefon/fax: 32 233-25-96, mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  12. Postępowanie może zostać zamknięte bez dokonania wyboru, w szczególności w przypadku, gdy oferta najkorzystniejsza, przekracza kwotę jaką można przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, postępowanie może zostać zamknięte bez wybrania którejkolwiek oferty.
  13. Każdy podmiot może złożyć tylko jedną ofertę dla każdej części zapytania.

ZAŁĄCZNIKI

ZAŁĄCZNIK NR 1_ FORMULARZ CENOWY

Data: 2 grudnia 2019                                                     Sporządził: Zuzanna Kulak

Zatwierdził: Edyta Mierzwa

 



 

 Zapytanie 1

 docZałącznik_nr_1_cz.1.doc67 KB

Znak sprawy:ZSMK.230.13.2019

Pyskowice, dnia 2 grudnia 2019 r.

               

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

ZESPÓŁ SZKÓŁ IM. MARII KONOPNICKIEJ W PYSKOWICACH,

44-120 Pyskowice, ul. St. Wyszyńskiego 37  

zaprasza

do składania ofert cenowych w ramach procedury rozeznania cen o nazwie: Wyposażenie pracowni logistycznej w Zespole Szkół im. Marii Konopnickiej w Pyskowicach_cz.1

NAZWA I ADRES SZKOŁY:

Zespół Szkół im. Marii Konopnickiej w Pyskowicach Kard. St. Wyszyńskiego 37

44-120 Pyskowice

telefon/fax: 32 233-25-96

mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Strona internetowa Zamawiającego: www.zsmk.edu.pl

godz. pracy: od poniedziałku do piątku 7.30 – 15.30

Strona internetowa Zamawiającego: www.zsmk.edu.pl

godz. pracy: od poniedziałku do piątku 7.30 – 15.30

1.Szczegółowy zakres rozeznania cenowego obejmuje :

  1. Przedmiotem rozeznania cenowego jest zakup:
  2. a) Czytnika kodów kreskowych Lecom T80 (w tym opcja dodatkowa 2D (CMOS) Newland EM3090 i stacja ładowania v.2) – 3 sztuki
  3. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części.
  4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, oryginalnie zapakowany, wolny od wad i nie noszący znamion użytkowania.
  1. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres oferowany przez producenta nie krótszy jednak niż minimum 12 miesięcy od dnia odbioru dostawy.
  2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego, koszt dostawy winien być wliczony w przedstawianą ofertę.

2.Wymagany termin realizacji zamówienia: nie dłużej niż 2 tygodnie od daty złożenia zamówienia.

  1. Informacje dotyczące gwarancji lub przeniesienia praw autorskich: jak w pkt 1.4

4.Informacje o szczególnych wymaganiach związanych z realizacją przedmiotu realizacji zamówienia np. utrudnienia bądź szczególna ostrożność przy realizacji zamówienia (jeśli dotyczy) – nie dotyczy.

  1. Istotne dla zamawiającego postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy lub określenie dokumentów, które będą wymagane od Oferenta przed podpisaniem umowy: nie dotyczy.
  2. 6. Opis sposobu obliczenia ceny.
  3. Cenę oferty należy podać w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
  4. Łączna cena każdej części zamówienia musi obejmować cały zakres danej części. Cena oferty musi być określona w PLN, podana jako cena brutto.
  5. W zaoferowanej cenie realizacji zamówienia muszą być zawarte wszelkie opłaty, podatki, cła, koszty transportu w tym koszty transportu lub dostarczenia zamówienia do szkoły.
  6. Termin i sposób składania ofert.
  7. Oferty należy składać do dnia 9 grudnia 2019 r. do godz. 15:00 w siedzibie ZSMK w Pyskowicach lub przesłać za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub poczty elektronicznej na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
  8. W przypadku złożenia oferty po terminie Zamawiający niezwłocznie zawiadomi Oferenta o złożeniu oferty po terminie oraz zwróci ofertę
  9. Kryteria oceny ofert: Przy wyborze oferty ZSMK w Pyskowicach będzie kierował się kryterium ceny
  10. Informacje dodatkowe:
  11. Osoba uprawniona do kontaktów : Lidia Klubińska, telefon/fax: 32 233-25-96, mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  12. Postępowanie może zostać zamknięte bez dokonania wyboru, w szczególności w przypadku, gdy oferta najkorzystniejsza, przekracza kwotę jaką można przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, postępowanie może zostać zamknięte bez wybrania którejkolwiek oferty.
  13. Każdy podmiot może złożyć tylko jedną ofertę dla każdej części zapytania.

ZAŁĄCZNIKI

ZAŁĄCZNIK NR 1_ FORMULARZ CENOWY

Data: 2 grudnia 2019                                                     Sporządził: Zuzanna Kulak

Zatwierdził: Edyta Mierzwa

 

 

Fundusz logo

Zielona Planeta – utworzenie pracowni nauk przyrodniczych  w Zespole Szkół im. Marii Konopnickiej w Pyskowicach

Nasza szkoła w marcu 2019 r. złożyła wniosek do WFOŚIGW w Katowicach o środki finansowe na wykonanie pracowni nauk przyrodniczych, w której realizowany byłby  programu edukacyjnego „ZIELONA PRACOWNIA W KONOPNICKIEJ” opracowany przez nauczycieli naszej szkoły.  Program ten jest programem holistycznym, obejmującym różne dziedziny nauk przyrodniczych, a także jest programem uwzględniającym działania młodzieży na rzecz środowiska lokalnego wykraczające poza standardowe zajęcia lekcyjne.

Podstawowym założeniem programu jest możliwość jego realizacji na różnych poziomach kształcenia, czyli został on skierowany dla uczniów aż trzech różnych szkół wchodzących w skład Zespołu Szkół im. Marii Konopnickiej w Pyskowicach,  tj: liceum ogólnokształcącego, technikum, jak i dla uczniów branżowej szkoły I stopnia. Program będzie realizowany podczas zajęć lekcyjnych z przedmiotów: geografia, chemia, biologia. Oprócz tego w pracowni będą realizowane: zajęcia pozalekcyjne, np. przygotowujące do matury, warsztaty, konkursy, spotkania z zaproszonymi gośćmi, czy też będą przygotowywane projekty edukacyjne realizowane poza szkołą, na terenie miasta Pyskowice.

Zaplanowane w programie działania pozwolą na stworzenie różnych korelacji międzyprzedmiotowych, co będzie sprzyjało ukazaniu jedności nauk przyrodniczych i wskazywało na spójność procesów zachodzących w otaczającym świecie.

Głównym celem programu jest podniesienie jakości nauczania w szkole przedmiotów przyrodniczych przez poszerzenie działań związanych

z nauczaniem przedmiotów przyrodniczych, uatrakcyjnienie formy prowadzonych zajęć a także rozwijanie zainteresowania uczniów  otaczającym światem. 

Cele szczegółowe:

  • poszerzanie wiedzy przyrodniczej poprzez udział w zajęciach prowadzonych w nowoczesnej pracowni,
  • zdobywanie wiedzy o środowisku poprzez obserwacje w terenie, wycieczki, badania, warsztaty,
  • zdobywanie umiejętności projektowania, przeprowadzania i analizowania wyników doświadczeń  i eksperymentów,
  • poszerzanie wiedzy o tematyce przyrodniczej z różnych dostępnych źródeł oraz dzielenie się swoją wiedzą,
  • poznanie sposobów ograniczenia negatywnego wpływu człowieka na środowisko,
  • uczestnictwo w akcjach na rzecz środowiska,
  • rozwijanie aktywności młodzieży na rzecz propagowania postaw proekologicznych
  • budowanie systemu wartości zgodnego z zasadami ochrony przyrody.

 

Projekt Edukacja patriotyczna

Projekt edukacji patriotycznej obejmuje szereg działań o różnorodnym charakterze. Od 12 lat organizowany jest Konkurs Wiedzy o Śląsku dla młodzieży naszego LO i uczniów okolicznych szkół, mają miejsce również wystawy („Muzeum czasów słusznie minionych”, „11 listopada w Konopnickej”), happeningi („Stan wojenny w ZSMK”), wyjazdy do muzeów i miejsc pamięci. Uczniowie uczestniczą w ogólnopolskich konkursach dziennikarskich i plastycznych o tematyce historycznej.

Program „Edukacja prawna”

W klasie humanistyczno-prawnej realizowany jest program „Edukacja prawna”, służący przeciwdziałaniu wykluczenia prawnego młodzieży.  Obejmuje on uczestnictwo uczniów w rozprawach w Sądzie Rejonowym i Sądzie Okręgowym w Gliwicach. Podczas każdej wizyty w sądzie  odbywa się krótka prelekcja sędziego lub, ostatnio, prokuratora na temat zasad funkcjonowania wymiaru sprawiedliwości. Program „Edukacja prawna” realizowany jest również na terenie szkoły w formie konkursów, warsztatów, symulacji procesów sądowych, happeningów. Zapraszani są prawnicy (np. radca prawny), prowadzący z uczniami rozmaite ćwiczenia.

REALIZCJA PROGRAMU „Młodzieżowa Akademia Filmowa”

Od dwóch lat młodzież LO regularnie uczestniczy w programie edukacyjnym kina AMOK „Młodzieżowa Akademia Filmowa”, w ramach którego odbywają się wykłady z zakresu filmoznawstwa oraz prezentowane są filmy o dużych walorach artystycznych i wychowawczych. W bieżącym roku szkolnym na zajęciach MAF podejmowane były między innymi tematy różnic kulturowych, uchodźców, terroryzmu, antysemityzmu, które zostały zilustrowane dziełami kinematografii światowej. Ważnym obszarem zainteresowania programu były również rocznice historyczne (stulecie Niepodległości, Noc Kryształowa), problemy współczesnej Polski oraz film jako dzieło sztuki i jego środki wyrazu.

Program poszerzający wiedzę z zakresu kosmetologii i medycyny

Uczniowie klas kosmetyczno - medycznych biorą udział w zajęciach z zakresu kosmetologii i medycyny. Systematycznie wyjeżdżają do szkół, z którymi współpracujemy, czyli Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Województwa w Śląskiego w Gliwicach oraz Medyczną Szkołą Policealną Województwa Śląskiego im. prof. Antoniego Cieszyńskiego w Zabrzu.

Uczniowie  w szkole w Gliwicach są poddawani zabiegom pielęgnacyjnym twarzy, szyi i dekoltu, biorą udział w warsztatach z chemii, poznają technikę wykonywania makijażu, natomiast w Zabrzu cyklicznie odbywają się zajęcia w formie warsztatów z techniki dentystycznej, higieny stomatologicznej, masażu i radiologii. Wiadomości i umiejętności, które uczniowie nabywają w tych szkołach są ściśle związane z przedmiotami,  realizowanymi w formie rozszerzeń z biologii i chemii.